廣告

2011年12月6日 星期二

家庭樂 @ 田夫仔


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 378)

12月4日星期日

今日太陽伯伯出咗嚟開工 , 比星期六暖番好多 , 最適宜去郊外行吓 , 媽媽有少少唔舒服 , 所以近近地去咗田夫仔 , 估唔到响呢度我又有艷遇呢~!!

今次嚟到................水塘啲水滿咗好多~!!




周圍啲草仲生得好高好高 , 好有冬日氣氛~!!





坐响呢度係為咗影我身後面棵紅葉樹~!!





行行吓比我識咗兩個靚女 , 緊係要上前打招呼啦~!!





呢個叫"四寶"小姐 , 睇唔出佢已經十五歲~!!





呢個叫"五寶"小姐 , 佢得幾個月大咋 , 非常活躍 , 不過佢對我太熱情 , 我有啲驚咗佢呢~!!





同佢哋玩咗一陣..............我哋就繼續向前行 , 我同爸爸講...............我都好想好似"五寶"咁大隻 , 跟住爸爸就影咗呢張相比我 , 大隻版圓咕碌原來係咁架~!!!!!!!!!!





行咗二個幾鐘 , 回程 lu ~!!!!!!!!!





出番嚟水塘................影吓沙龍相~!!





望住日落西山 , 好有 feel 呢~!!





好鐘意呢啲粉紅色小草 , 好有冬日嘅感覺~!!




玩到五點半開車返屋企 , 返到屋企比媽媽幫我洗白白吹毛毛 , 食埋 dinner 我就去揾周公傾計, 今日過得好開心呢~!!



沒有留言:

張貼留言