廣告

2011年7月11日 星期一

親身體驗橋咀島


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 100)

7月10日星期日
今日約咗 MuiBe family 同埋綠茶family 一齊去游水 , 目的地係我從未去過嘅橋咀島 , 十點鐘响屋企出發 , 大家約好咗响西貢集合 , 泊好車............媽媽走去買啲麵包同飲品 , 佢怕我游完水肚餓無嘢食 , 都話媽媽好錫我架啦~!!  
睇吓我上咗船幾開心幾期待~!!

估唔到今日都有咁多人去游水~!!

Yeah...........開船喇..............

响船上同 MuiMui , BeBe , 綠茶影合照留念~!!

跟住輪到 MuiBe family 出場喇~!!!!!!!

點少得綠茶 family呢~!!

15分鐘船程話咁快就到 , 等我睇吓個海灘响邊先~??

揾到喇.............揾到喇.............嗰海灘又大又靚呀~!!

揾咗一個樹蔭位 , 第一時間請 BeBe 坐吓我隻靚船~!!

BeBe 睇嚟今日心情好好喎 , 仲笑容滿臉添~!!

未變濕水狗前影番張大合照~!!  

濕水狗後的大合照~!!

坐番自己隻船由爸爸帶我出海喇~!!!!!!!!

落水lu..............

游呀...........游呀.............游..............

就嚟到喇..............

話咁快上岸 lu ~!!!!!!!!

輪到 MuiMui 落水喇...............

游緊出大海.............

番轉頭 lu ~!!

游得唔錯呢~!!

跟住輪到 BeBe 妹妹游..............

仲識望鏡頭添~!!

游得非常淡定~!!

最後一位就係綠茶

綠茶雖然唔係我嘅學生 , 但係我都有留意佢游呢~!!

水花太多有待進呢~!!

跟住同我嘅學生坐船出海 ~!!

兩姐妹聽緊我介紹橋咀島 ~!!

MuiMui 話呢度都無靚仔 , 不如下次去啲多靚仔嘅地方呢~!!

等我睇吓.............又真係無靚仔喎~!!  咁下次去第二個海灘玩啦~!!

陪完二個靚女出海 , 又到咗家庭樂時間.............同爸爸玩滑板~!!  

跟住陪媽媽游水

仲玩埋獨木舟

話咁快就點幾鐘 , 係時候執嘢走人 lu , 呢度無淡水沖身 , 係咁二沖走啲沙坐船返出西貢 沖身 , 好感謝 MuiBe family 帶咗一個DIY水箱 , 仲有埋水龍頭開關 , 比我同 MuiBe 沖身用呢~!! 啲大人就去咗運動場沖涼 , 搞好哂已經三點幾 , 然後開車去西沙食下午茶 , 嘆咗一個鐘頭下午茶就各自回家 , 返到屋企媽媽幫我沖涼吹毛 , 响梳毛期間我攰到烚眼瞓 , 媽媽最辛苦 , 又要洗衫又要吸塵洗地 , 搞好哂已經係夜晚七點鐘呢 , 今日大陽伯伯唔係成日出嚟 , 估唔到爸爸媽媽曬到全身黑哂 , 哈哈..............!!  咁就過咗一個愉快嘅週日~!!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言