廣告

2011年7月19日 星期二

真正屬於我嘅第一杯雪糕


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 108 )

7月17日星期日
今日天文台話多雲, 間中有雨 , 點知一早起身見到太陽伯伯出咗嚟 , 媽媽同我講............話要延遲出街街嘅時間 , 就係咁.............我有機會品嚐我第一杯雪糕呢~!!
呢杯就係雲呢拿豆乳雪糕 , 產自日本 , 媽媽尋晚買番嚟比我架~!!


一開好香豆乳味道~!!


為咗好好品嚐呢杯雪糕 , 我專登帶番條口水堅~!!


開始食喇...............


lam...........lam............lam............


好好味呀))))))))


lam 乾淨啲先..............


仲有無呀??


媽媽話第一次唔可以食咁多 , 所以只係食咗四份一杯咋~!!


後記: 媽媽未比我食之前試咗第一口 , 唔太甜 , 又好香豆乳味 , 好似豆漿啲味道 , 雲呢拿味反而得好少好少 , 不過媽媽估唔到我非常鐘意食, 媽媽見無影响我啲腸胃 , 都好放心比我食呢~!!
講完食跟住講番我四點鐘上咗大棠玩 , 落咗車周圍聞吓先.............


又留吓味............


行到嚟呢度............坐低休息吓~!!


望住媽媽去廁所~!!


嚟到閘口............有隻 poodle 行埋嚟


原來佢係 Mo 仔個 fd


Mo 仔行緊嚟喇~!!!!!!!


咁耐無見 Mo 仔好明顯好食好住呢~!!


佢個妹依然咁靚女~!!


媽媽同ee 傾咗一陣 , ee 仲好有我心問候我嘅病情 , ee 放心啦 , 我好番哂喇~!!!!!!!  


媽媽同ee 傾完計 , 佢哋就返屋企 , 我哋繼續行.............


沿途見好多紅葉開始變色呢~!!


行完大棠谷同爸爸回程 lu ~!!


見到我個冧樣就知有靚女呢~!!


哈哈............估唔到臨走仲比我識到呢個可愛教主~!!


同個靚女玩咗一陣就各自走 , 我好唔捨得呢 ~!!


六點鐘開車返屋企 lu ~!!


今日我真係好開心呀..............., 又有雪糕食仲有街街去 , 又撞番啲舊朋友仔 , 仲識到個靚女 , 嘩.............好正嘅星期日呀~!!!!!!!!
 

沒有留言:

張貼留言