廣告

2017年5月12日 星期五

一家人行藍地水塘



2月26日星期日



今日天蔭蔭.............仲有少少凍 , 爸爸話近近地行藍地水塘 , 大部份相都係手機拍 , 今次唔係爸爸無帶相機 , 係屋企部電腦壞咗...............無咗好多相 , 都係唔好再提喇 , 媽媽會好傷心呢~!!



泊好車..............沿石屎路開始行




聞吓草草先...................






落完長長嘅樓梯 , 話咁快就嚟到藍地水塘






咁靚嘅環境...............同媽媽坐低欣賞吓......................順便比爸爸幫我哋影張合照留念






hehee.................我自己又留倩影





爸爸影梗咩嘢呢 ? 






跟住我哋行另一條山路 , 媽媽快啲比粒零食我補充吓體力






你哋兩個又發現咩嘢呀 ? 






快啲起程啦....................唔係好快天黑喇~!!!!!!! 






原來影呢啲似星型嘅草草






企定定比爸爸幫我影張沙龍相





估唔到呢度都有紅葉睇






真係好靚呢~!! 






呢張相係媽媽偷影爸爸 , 好有賣綠茶 feel 





最難忘係...............比兩個行山人士欺騙咗 , 同我哋講................繼續向前行係可以返出燒烤場 , 結果我哋越行越唔對路 , 不停上山 , 爸爸見唔對路................叫我同媽媽响度等 , 佢去揾路 , 嗰度又靜...............得返我同媽媽真係有啲驚呢~!! 好彩等咗幾個字爸爸返嚟會合我哋 , 我哋真係行錯咗 , 要原路折返 , 仲要加快腳步 , 天黑前要返到去燒烤場攞車 , 好彩趕得切咋 , 真係好難忘呢~!!!!!!!! 我哋足足行咗3個幾鐘頭 , 哈哈............勁唔勁呢 ? 







12 則留言:

  1. 好慘呀,唔見咗啲相,點解唔back up呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 無時間搞,所以無咗好多相呢。😓

      刪除
  2. 著左哩件衫,顯得對毛毛BOOTS好靚^^
    無back up 咩??上月我電腦都死左,係時候要換

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,你知我每日都好忙架啦,唔係日日都開電腦呢。😉
      吓?你都壞咗部電腦?換啦,支持你。😊

      刪除
  3. 真係好慘!好在唔係全軍覆沒,仲有手機同FB~~咕碌媽影得咕碌爸好有型呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好彩,仲有fb 同手機相咋,我構圖唔錯架,哈哈.........~!!!!!!! 😉

      刪除
  4. 着得咁靚仔去行山? 有無吸引到啲狂蜂浪蝶呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,因為天氣都幾凍,浪蝶無出嚟呢。😂😂

      刪除
  5. 好彩搵到路,唔係入夜都幾驚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,真係會心慌慌,好彩返回程路咋。😜

      刪除
  6. BB 仲叻過我好多,行咁多山真勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........其實我都係 hea 行 , 辛苦唔啱我呢~!!

      刪除