廣告

2017年5月10日 星期三

輕輕鬆鬆散吓步



2月19日星期日



今日早上落過一陣雨 , 要等地下乾返哂 , 下午四點半左右 , 爸媽才帶我落街散步 , 好好彩都有街街去 , 開心呢~!!



又係用手機影嘅相 , 落到街周圍聞吓先..................




放低少少






媽媽唔好掛住影啦 , 爸爸响前面等得唔耐煩喇~!!!!!!! 






企定定吹風風






只要有街去..................我就好滿足呢~!! 






媽媽又偷影我






我最鐘意聞草草






開心到我呢






比多個甜美笑容大家睇






呢張行緊都影到我個樣清 , 媽媽好滿意呢張相~!! 






行咗咁耐...................要回程喇






下次見...............





謝謝大家入嚟探我~!! 

8 則留言:

  1. 每度都放底少少....哈哈
    今日張張都笑咪咪^^

    回覆刪除
  2. 只要係同爸媽一齊,只係落樓下都係爽

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架...........最緊要一家人齊齊整整~!!!!!!!

      刪除
  3. 咕碌真係好中意聞草XDD 好多張都笑呢,冧~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係一名不折不扣嘅隊草王~!!!!!!!

      刪除
  4. 有得去街街特別開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥哥估中咗,我有街街去真係好開心呢。😉

      刪除