廣告

2017年2月23日 星期四

愉景灣 2017



1月22日星期日



今日豆媽約咗我哋去愉景灣玩 , 因為我哋揸車關係 , 要各自入去碼頭等 , 我哋早咗不差不多一個鐘頭 , 所以响欣澳玩咗一陣先入愉景灣呢 , 唔講咁多...............去相~!!



謝謝豆媽買咗個蛋糕仔同我補祝生日 



近碼頭位置..................整得好有情人節 feel 呢~!! 




同媽媽影返張合照留念




set 好部機 , 可以同豆豆小姐影合照




今日陽光好勁 , 豆豆小姐要帶返副超呢~!! 




當然唔少得同埋 Juicy 小姐一齊合照 ( 鳴謝豆爸影嘅靚相 )





媽媽幫豆豆小姐影張沙龍相 , 好彩都唔係太差啫 ~!! 




呢張由爸爸操刀影嘅 , 睇吓我笑得幾開心 ~!! 




哈哈.................除咗眼鏡 , 豆豆即刻變咗豆豉眼 




跑到熱哂.................可以除衫影 , 我同媽媽係咪好 sweet 呢 ? 




拉埋豆豆合照 , 睇吓佢幾唔願意 ? 




謝謝豆爸幫我哋兩個靚媽加寶貝影合照






玩咗咁耐...................响樹蔭休息一陣




我哋行咗去噴水池呢邊




又同豆豆照吓合照




同媽媽坐响度睇吓風景




玩到四點各自回家呢 , 今日我玩得好開心 ~!! 








12 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,佢掛住玩波波唔肯影相,呢張大合照影咗好耐呢。😬

      刪除
  2. 好中意最尾個張,好sweet~~

    回覆刪除
  3. 碌碌, 你未來外母做蛋糕比你食! 唔怪之得你笑到見牙唔見眼啦! (^皿^)(^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,佢買嘅,我食咗幾啖未來岳母先講咩間買,媽媽聽完即時唔再比我食,因為幾年前响呢間買過件蛋糕比我食,結果肚疴要睇醫生呢。
      真係好嘅唔靈醜嘅靈,食咗幾啖都中招,未返到屋企疴咗1次,到夜晚9點幾又疴第二次,嚇到爸媽好驚,預咗第二日同我睇醫生,好好彩無再疴呢,媽媽已經叫豆媽下次唔好响呢間店買嘢比我食,真係有驚無險呢。😬

      刪除
  4. 碌BB你又帶返副超襯豆豆嘛! 你兩個好可愛呀,我又要抱你們呀!
    已經成個禮拜啦,我個blog 啲統計資料全部不見了,又不能編輯文章,唔知點好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住 janejane 呢 , 下次見到你..........一定要比你抱抱呢~!!
      吓?點解會咁架 ? 係咪中咗病毒呀 ?

      刪除
    2. 睇到個blog應該唔係中病毒,可能個blog有好多link,有某功能失效,管理員維修啦(我諗),昨日我講左比幾個blog友聽,晚上就好返哂,我拿拿聲出新blog囉~

      刪除
    3. 你講完..........我去你度 , 又無嘢喎 , 又睇到又覆到呢~!!

      刪除
  5. happy birthday 圓咕碌!!
    同豆豆小姐好襯喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Gael 哥哥嘅祝福~!!
      我哋由細識到大 , 青梅竹馬呢~!!

      刪除