廣告

2016年10月18日 星期二

小峽谷之行山遊記


10月9日星期日



早幾日仲落緊雨 , 好彩今日天公造美 , 因為一早約咗朋友仔一齊行菠蘿山 , 唔駛改期之餘 , 仲可以照原定時間朝早九點半到良景邨集合 , 大家都準時到逹啊 , 出發喇.................!!



初段全部都係好直嘅斜路 , 我行到咁上下要等爸爸媽媽呢 ~!! 



今日除咗有靚女 Chibi 家陪我一齊行 , 仲有 B姐姐呢 ~!! 




今日天朗氣清 , 唔曬之餘仲有風添




上到山頂影張相留念






當然唔少得同 Chibi 影合照留念呢 





為咗影張靚相 , 媽媽抱住我行到懸崖邊影 , 張相係咪好正呢 ? 





哈哈...............偷影咗 Chibi 媽幫 Chibi 影相相





Chibi family 





再行上啲................就見到海景






大家都覺得上呢度好舒服





睇吓我哋笑得幾開心





好鐘意呢張相 , Chibi 攝入鏡頭 , 好搞笑~!! 




終於可以正正經經影返張母子相




 影完相..................又起程 lu ~!! 




 話咁快就到咗我哋嘅目的地 , 小峽谷 , 影張相留念先 ~!! 




 點都要捉 B 姐姐影張合照留念




時間都唔早................回程 lu 




 見到呢個笑容就知我今日玩得好開心呢 ~!! 



今日我哋玩咗四個幾鐘頭 , 又影吓相又傾吓計 , 快樂嘅時光過得特別快 , 謝謝大家收看 ~!! 







18 則留言:

  1. 睇你既笑容就知玩得好開心吖~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估得啱,我嗰日真係玩得超開心呢。😊

      刪除
  2. 呢度景色唔錯呢!應該唔難行呱~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都難架,行完對腳痛咗3日呢。😁

      刪除
  3. 哩個地方的確唔錯呀!CHIBI攝鏡個張好好笑~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過都幾辛苦架。
      嗰張相真係好好笑。😂😂

      刪除
  4. 行得辛苦都唔緊要, 最緊要係兩個小朋友都玩得超開心, 由其係Chibi, 呢個小朋友精力無限, 係個行山小健將! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好啱,我哋嘅笑臉係最純真嘅,玩得開唔開心一睇就知呢。

      刪除
  5. 小峽谷都幾有特色,圓咕碌嘅開心樣真係好甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港真係有好多有特式嘅地方,有時間去行吓呢。😉
      謝謝 Man Man 讚賞。😘

      刪除
  6. 碌BB真係好叻仔,行得快過媽媽呢!
    Chibi 都幾得意喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 行斜路...........媽媽真係唔夠我嚟,我要分幾次等佢呢,咔咔。😂😂
      Chibi 得四歲,所以好行得呢。😉

      刪除
  7. 回覆
    1. 好彩無落雨,又好大風,行得好爽呢。😊

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀.........無線東張西望有介紹過呢~!!

      刪除