廣告

2016年4月5日 星期二

復活節第三撃同第四擊



3月27日星期日


休息咗一日 , 又係我出動嘅時候 , 由於爸媽尋日玩得太攰 , 所以今日唔行山 , 改去南生圍 hea 行 , 有草地比我跑 , 去邊都無所謂呢~!!


春天嘅南生圍..................又是另一番美景



綠草如茵 , 同媽媽影返張合照留念~!! 




爸爸同媽媽的好友 , 佢哋好錫我呢~!! 




另一邊嘅蘆葦草開始枯萎




坐定定做模豆比爸爸影




姐姐同我同媽媽影合照留念




難得太陽伯伯出嚟 , 哂多啲就有多啲鈣質 , 啱哂我~!! 




睇吓我同媽媽幾寫意




去士多食咗個 tea , 又跑吓草地先..................




最後送上全體大合照 , 係咪好 sweet 呢 ?



有腳架真好 , 可以同爸媽影多啲全家福留念~!! 




3月28日星期一


媽媽一早book 咗今日帶我去打一年一度嘅防疫針 , 離遠見到診所門口已經騰哂雞 , 睇開個醫生已經唔接打針服務 , 媽媽唯有揾個女醫生幫我打 , 醫生姐姐讚我個 body 好 fit , 以為讚吓我 , 我就會比佢打針 , 我不停响護士姐姐懷抱中掙扎 , 搞到醫生叫人幫我帶喇叭 , 帶咗都搞唔掂 , 媽媽唯有自己抱返我 , 我嗰心即刻定哂 , 就係咁..............先可以順利完成打針服務 ~!! 


睇吓我個樣幾唔 like 响診所





打完針...................返到屋企陪媽媽睇電視 , 睇睇吓瞓著咗呢~!! 




呢個星期我要乖乖响屋企休息 , 期待清明節同朋友仔去街街呢~!! 













12 則留言:

  1. 回覆
    1. 碌爸話呀呀仔蝦我哋,所以交比護士小姐抱,點知剛剛相反呢,咔咔。😂😂

      刪除
  2. 媽媽個人肉床墊係咪巧C服呢!(^皿^)(^皿^)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. ee............我真係好怕打針針呢。😉

      刪除
  4. 狗狗很聰明,可以清楚記得不喜歡的詞彙,光是聽到媽媽說「診所」、「醫生」這些字,就看出接下來不是好事。但媽媽知道免疫力好重要,疏忽不得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好聰明架,我最怕去醫生度,未到診所門口已經認得呢,咔咔。

      刪除
  5. 可以同BB去行o下南生圍就妤啦 !

    回覆刪除
  6. Super like your pose ~睇電視睇睇吓瞓著咗...
    同媽媽影合照at the wooden bridge~this area its the hot point at 南生圍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靚姐姐,我瞓覺嗰樣係咪好可愛呢,媽媽用手機幫我影架。
      南生圍木橋係好出名,所以一定要影呢。

      刪除