廣告

2016年3月13日 星期日

天台BBQ之夜


3月5日星期六



今日好開心 Apelles ee 邀請我哋去佢屋企 BBQ , 因為要等爸爸收工返嚟屋企接我同媽媽 , 媽媽見有時間 , 於是提早少少帶我落街行吓 , 唔講咁多..............去相~!!



以下所有相都用手機影 , 希望大家見諒~!! 

行行吓見到咁靚嘅炮仗花 , 企定定影張相留念先~!! 



行咗一個鐘頭爸爸嚟到接我同媽媽 , 然後去西鐵站接埋細 e , 驅車直入大圍 , 泊好車 , 媽媽抱我行樓梯上六樓 , 再上天台..............見到 Apelles ee 已經响度生梗火 , BBQ 之夜正式開始~!! 


首先燒啲易熟嘅食物 , 有芝士蕃茄 , 芝士大磨菇 , 仲有丸 , 腸等等



跟住再燒羊架同燒賣 , 羊架我有少少食呢~!! 




發達喇.................咁大個仔第一次食龍蝦 , 當然要影張相留念~!! 




睇吓我個笑容 , 就知我玩得好開心呢~!! 




我仲有三文魚 , 少少和牛同蕃薯食 , 大滿足~!! 



大家有傾有講 , 燒到零晨十二點先走 , 好開心的一個晚上 , 我同爸媽好耐未試過玩到咁夜呢 , 雖然攰..............但真係好開心 , 謝謝 Apelles ee 嘅邀請 , 下次見~!!









16 則留言:

  1. 好開心呀~~用咩影都無所謂啦~~
    食物好豐富,引死人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........真係好豐富架,食到無停口呢,不過玩完真係好攰,車完細e返屋企先到我哋,仲要洗手腳先可以瞓,搞到好夜呢。

      刪除
  2. 住嘅地方可以BBQ真好, 咁就可以成日同朋友一齊玩! (^0^)b
    BBQ 碌碌就有好多嘢可以食! 真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰天台好開陽,真係好舒服,一路燒一路望星星,好正呢。
      係呀,ee只明要我嚟,所以好多食物無醃料,係預埋比我食呢。

      刪除
  3. 你都有好多野食喎
    有天台好玩好多~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰日食唔停,大滿足呢。
      真係好正架,我又可以周圍走,又預咗好多嘢比我食,超開心呢。

      刪除
  4. 咕碌仔最開心係除咗有得玩,仲要有得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........當然,民以食為天吖嫲。

      刪除
  5. 嘩,有咁多嘢食,圓咕碌你一定開心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心呀,龍蝦第一次食咋,好好味呢。

      刪除
  6. 而家個天氣露天 BBQ 真係好過癮嘎!
    我都好耐無 BBQ 喇,呢度熱屎人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋嗰日都幾凍吓,一班人一齊BBQ又真係幾開心架。

      刪除
  7. 你同圓咕碌一定玩得好開心 (你倆笑容咁燦爛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌: CiCi 姐姐 , 綠色衫嗰個唔係我媽媽嚟架 , 佢係邀請我哋去佢屋企BBQ 嘅姐姐嚟架 , 不過我哋倆個真係玩得好開心呢~!!

      刪除
  8. Look so yummy! I also keep on BBQ when stay in HK (winter time) after stay in Singapore...long time no touch lu...(too hot here)

    回覆刪除
    回覆
    1. 星球太熱真係無心情BBQ ,唯有秋冬返嚟香港再燒過呢,嗰晚啲食物真係好好味。

      刪除