廣告

2016年2月16日 星期二

年廿九 hea 行南生圍


2月7日星期日

放完新年假.............係時候回歸寫 blog  , 大家好嗎 ? 好耐無同大家見面 , 有無掛住我呢 ?

今日係年廿九 , 我嗰哎呀妹妹約咗爸爸媽媽提早拜年 , 爸爸媽媽又順道跟妹妹提早慶祝生日 , 妹妹同佢另一半準時十二點半到達元朗西鐵站 , 然後一齊食 lunch , 食飽飽驅車去南生圍玩玩 , 好難得南生圍今日咁寧靜 , 可能因為聽日係大年初一 , 所以啲人忙住辦年貨或買新衫呢~!!



今日天氣好好 , 襯托出南生圍嘅優美環境 , 指定景點影相之一



當然唔少得同媽媽影合照留念




仲有同哎呀妹妹合照




睇吓我哋幾鬼馬




嚟返張正經合照




影完相到我跑草地




妹妹幫我哋影嘅全家福 , 影得唔錯呢~!! 




到爸爸幫佢哋影 , 係咪好 sweet 呢 ? 




呢張仲好好 feel 呢~!! 




影完相去咗睇雀仔




帶妹妹嘅另一半嚟街渡見識見識




第二次見我...............終於夠膽坐咁埋同我影相 , 有進步呢~!! 




睇吓我自己坐得幾寫意




玩到四點要走喇 , 我要返屋企洗白白過新年呢~!! 




車咗妹妹返元朗西鐵站坐巴士 , 我哋就回家 lu , 今日玩得好開心 , 謝謝妹妹送咗盒禮比我哋呢 , 下個月見 ~!! 



18 則留言:

  1. 你就好啦,我都好想去南生圍, 無車去

    回覆刪除
    回覆
    1. 行入去都唔係好遠,小月當做運動呢。

      刪除
  2. This place very pop, It's the nice place to capture pretty photo indeed. of course thinking of you always baby :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來靚姐姐都知南生圍出名,有時間一定要去行吓,因為遲啲可能無咗呢片靜土,比發展商起樓呢。

      刪除
    2. 是呀,又少一個地方玩呢。

      刪除
  3. 尾二嗰張,咕碌仔你好cute呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰張相我都好鐘意呢,ee果然有眼光呢。

      刪除
  4. D相好靚呀!年初一唔駛同人迫都幾好呀,可以慢慢行、慢慢影~~

    回覆刪除
  5. 我都想影返輯藍天白雲嘅南生圍 :D

    回覆刪除
  6. 我都鍾意尾二嗰張相,圓咕碌好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰張相我笑得咁甜美,難怪咁多人喜歡呢。

      刪除
  7. 超惹人愛的表情!(尾二那張相)

    回覆刪除