廣告

2016年2月25日 星期四

馬灣一日遊



2月21日星期日


聽聞馬灣有鬱金香花海影 , 媽媽上年錯過咗 , 今年約埋豆家一齊入去影相相 , 約咗二點响栢麗灣碼頭集合 , 大家都準時到達 , 原來一出碼頭就見到鬱金香花園 , 不過得一小片 , 唔係花海嚟呢 , 除咗媽媽............大家都有點失望 , 唔講咁多...............去相~!!



哈哈................咁影仲唔係花海 ? 



等我企定定做 model 比爸爸影先




側面影都好靚呢




我其實都同媽媽一樣好鐘意鬱金香花花架




咁靚嘅花 , 當然要同豆豆影張合照留念呢~!! 




媽媽影嘅鬱金香花




又點少得同媽媽影合照呢~!! 




當然唔少得同豆媽影合照留念




影完鬱金香 , 我哋行咗嚟舊村影相




豆豆小姐出場




Juicy 小姐出場




又同豆豆影合照




兩個靚女難得影合照留念




呢張大合照仲好難得呢~!! 




坐上隻船度影................係咪好型仔呢~?




豆豆小姐都話要做烈女




我同豆豆一齊出海喇~!!!!!!! 




豆豆 Juicy family 合照




唔咳哂豆爸幫我哋影嘅合照




新年同啲大鯉魚影合照 , 添福多福




哈哈.................估唔到真係有海豚比我哋影 




仲影埋燈塔~!! 




坐低望吓海又真係好寫意嘅




行返出嚟碼頭 , 見到呢隻十歲嘅伯恩山犬笑得咁開心 , 媽媽忍唔住走過去影佢呢~!! 




我哋坐响碼頭食個下午茶 , 豆豆就攰到自己瞓覺 , 好搞笑



食完下午茶已經五點 , 因為入夜開始凍 , 大家都決定唔食 dinner 早啲返屋企呢 , 返到屋企洗完手腳已經夜晚七點鐘 , 爸媽餵埋我食 dinner , 佢哋先出街食飯 , 咁就過咗一個開心嘅星期日lu ~!! 












16 則留言:

  1. 好鍾意第3張同第5張, 圓咕碌同豆豆影既相都好靚!
    伯恩山犬張相好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月讚美,嗰兩張相我都好鐘意呢。
      媽媽知道你讚佢影得靚,一定開心屎佢呢。

      刪除
  2. 馬灣好靚咖! 影相真的唔錯! 不過啲餐廳比較貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,耐唔耐入嚟一次行吓,又真係唔錯呢。

      刪除
  3. 啲花好靚,靚女豆豆咁攰瞓著咗好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆豆長期缺乏睡眠,所以去到邊瞓到邊呢,咔咔。

      刪除
  4. 我上次入馬灣係參加婚禮,無正式行,有機會真係要去行下:)
    豆豆攰到瞓咗個張真係好搞笑XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬灣幾好行架,有機會艾華斯要去行吓呢。
      我都係第一次見豆豆咁攰咋,笑屎我同媽媽呢。

      刪除
  5. 靚花花襯托下圓咕碌梗英呀!

    回覆刪除
  6. 豆豆睡得好可愛,想睡就睡,真是好命呀 @o@

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係千金小姐嚟架,唔可以玩得太耐,唔係就會攰到咁呢,咔咔。

      刪除
  7. WA~I love鬱金香too!! Singapore difficult to see pretty flower
    The sleepy snap by your friend 豆豆 make me laugh on the spot...It's really really tried XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得靚姐姐鐘意鬰金香花,所以叫媽媽影多啲相比你睇,我係咪好乖呢。
      媽媽同我見到豆豆咁攰,個樣仲咁搞笑,咪影低呢一刻比大家睇,真係好好笑呢。

      刪除
  8. 鬱金香好靚呀, 加上圓咕碌同豆豆就真係perfect! 媽媽影隻大狗狗好靚好pro呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Grey ee 讚賞,我同豆豆小姐又真係幾襯呢。
      媽媽知道你讚佢,佢好開心,仲叫我代佢謝謝你。

      刪除