廣告

2016年1月3日 星期日

Boxing Day


12月26日星期六

今年嘅聖誕節好特別 , 撞正十九年一次嘅月圓日 , 即農曆初十五 , 爸媽嗰日要食齋 , 加上有朋友响外國嚟香港過聖誕 , 爸媽要陪朋友過聖誕 , 一盡地主之誼 , 所以我聖誕節無街去 , 要到今日先有街去呢 , 我哋去咗清快塘 , 原因係想睇吓嗰幾棵楓香樹變咗紅色未~!!



泊好車沿水壩開始行



見唔見我身後面嘅楓香樹 ? 未夠紅 ?  唯有用笑容搭夠呢~!! 




爸爸又同我影沙龍相留念




行到天橋 , 見到有塗鴉




企定定影張相留念




同媽媽一齊吹吹風




經過青龍頭 




沿途有好多芒草 , 仲開得好燦爛




爸爸影完未呀 ? 




唔等你喇..............我去媽媽度呢~!! 


 


行咗個幾鐘 , 係時候回程 lu................




今日我玩得好開心~!! 




話明 Boxing Day  , 我緊係有禮物收啦 , 爸媽送咗個聖誕禮物包比我 , 入面有2個蛋糕仔 , 仲有幾包風乾零食 , 仲有個聖誕玩具 , 有得食又有得玩 , 我好鐘意呢份禮物 , 謝謝爸媽呢~!! 








22 則留言:

  1. 鐘意碌媽張開雙手果張,好有親情FEEL

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解咕碌仔唔係第一時間撲埋阿娘度o既

      刪除
    2. 我都好鐘意呢張相,影呢張相就係要帶出親情呢個信息,好開心你feel 到呢。

      刪除
    3. Ruby ,因為要影相嫲。

      刪除
  2. 我都好鐘意張開手果两張,好有 <3 <3... 搞到我都想去碌媽度 :D

    回覆刪除
  3. 圓咕碌散發著一種燦爛又幸福的陽光氣息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎? 聽到你咁講........好開心呢~!! ^0^

      刪除
  4. 哈哈~~我都中意媽媽張開雙手果張,好sweet~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔..........早知放大嗰兩張相比你哋睇得清楚啲啦 , 越睇越sweet呢~!! ^0^

      刪除
  5. 天橋既塗鴉好似好閃下. 圓咕碌件衫好搶眼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好閃架,上次嚟都仲未有,應該畫咗無幾耐,所以啲色仲好靚呢。
      件衫似唔似校服呢?我就覺得似勒。

      刪除
  6. 見到碌BB個平和又可愛樣,就知道媽媽背後的愛心,鏡頭後有媽媽永遠的大擁抱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好好呀,我有呢位媽媽,真係我嘅福氣呢。

      刪除
  7. 今年紅葉好似無舊年咁多! 好彩有碌碌搭夠! (^0^) (^0^)

    回覆刪除
  8. I feel everyday also it's your boxing day coz your daddy mummy always treat you very well le :) Ya...that's why hubby and me just enjoy beef on X'mas Eve this year.Have you see the full moon? Singapore just keep on raining on Dec every year.

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐講得啱,對我嚟講每日都係 Boxing Day , 我哋嗰日見到又圓又大嘅月亮,真係好靚呢。
      我朋友响馬來西亞度住,佢同我講12月都係落雨天,所以聖誕節氣氛比天氣影響咗呢。

      刪除
  9. Boxing day有街去又有禮物收真係開心C啦~~
    圓咕碌扶住欄果張好有POST呀!!!芒草好靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽真係好錫我架,每年聖誕節都有送禮物比我架。
      嗰張相我單手扶住欄杆,係幾有型嘅,咔咔。

      刪除