廣告

2016年1月20日 星期三

今日係我嘅牛一


1月21日星期四



好開心呀..............今日係我牛一嘅大日子 , 媽媽一早訂咗個蛋糕同我慶祝 , 仲提早比我食住蛋糕過生日 , 因為呢個藍莓三文魚蛋糕係唔可以放多過四日 , 順理成章我有口福呢~!!



 今年嘅翻糖蛋糕主題係 : 叮噹 

我想好似叮噹咁.............有好多百寶 , 又可以帶比其他人希望同開心 , 做蛋糕嘅姐姐今年仲搞搞新意思 , 呢個翻糖蛋糕全個都可以保留做裝飾 , 食嗰個蛋糕另外分開包裝 , 方便好多呢~!! 



嗰蛋糕咁靚 , 一定要影張相留念~!! 




呢個就係藍莓三文魚蛋糕 , 媽媽仲攞返上年做得似我嗰個公仔做裝飾影相 , 係咪好靚呢 ?




咁快又大一歲 , 我嘅生日願望係可以食多啲美食 , 爸媽帶我去多啲街 , 同我影多啲靚相 , 最緊要身體健康呢~!! 



食得未呀 ? 我唔影喇..................




忍唔到..................偷食中




嘩..............好好味呀 , 啲藍莓流哂出嚟 , 蛋糕又好鬆軟 , 正呀~!!!!!!!! 




食完蛋糕...............好開心收到豆媽送比我嘅生日禮物




原來係棉花糖 , 印咗我嗰樣上去 , 啲相係豆爸以前幫我影嘅 , 好有心思呢~!! 



媽媽話唔捨得食呢 , 但係爸爸又好想試 , 話哂响 UK 訂過嚟 , 唔試又好似好可惜 , 哈哈...............過咗我生日先算 , 再一次謝謝豆媽同豆爸 , 比咗個驚喜爸媽同我呢~!! 









36 則留言:

  1. 祝碌碌身體健康,開心愉快,日日有食神~ 生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Joice ee 嘅祝福,我最鐘意有食神,你講出我嘅心聲呢。

      刪除
  2. 美食當前點忍呀??
    生日快樂呀
    週未好凍,要注意保暖啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉,媽媽影咁耐,嗰蛋糕咁香,好難忍架,咪一路影一路食,生日大哂呢,咔咔。

      刪除
  3. 生日快樂!身體健康!碌BB我地錫哂你呀。偷食張相好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝好錫我嘅janejane ,你嘅祝福我收到哂。
      生日可以食得豪啲,大啖大啖咁咬,好正呢。

      刪除
    2. 盒棉花糖好靚呀!食左去留返包裝紙記念囉。

      刪除
    3. 我呢兩日叫爸媽食咗佢。

      刪除
  4. 咕碌仔你偷食中嗰張好可愛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?媽媽影得太耐,我等唔到,咪一路食一路影呢,咔咔。

      刪除
  5. 圓咕碌說:「真希望每天是生日,這樣就可以天天吃蛋糕。」
    祝你身體健康、快快樂樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中,我真係咁諗呢,kaka
      謝謝你嘅祝福呢。

      刪除
  6. 祝圓咕碌生日快樂!身體健康!

    蛋糕同圓咕碌都係好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ManMan 送上祝福 , 錫哂你呢~!! ^0^

      刪除
  7. 生日快樂呀,圓咕碌!個藍莓蛋糕真係好吸引呢,難怪你忍得咁辛苦~~
    個棉花糖好得意呀,擺多兩日先食:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝艾華斯嘅祝福,嗰蛋糕好軟棉棉,真係好難忍,所以媽媽無阻止我偷食呢,kaka
      你都贊成我哋食?好嘢..........又有口福呢。

      刪除
  8. 圓咕碌生日快樂呀! 你件新衫好靚! 今日好靚仔!
    張張相都好靚!

    回覆刪除
  9. 圓咕碌生日快樂 你真係好可愛 要身體健康呀~

    回覆刪除
  10. 碌碌, Happy Birthday! 過咗生日, 叫媽咪食咗啲糖, 留返啲包裝紙咪得囉! 嘻嘻! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆媽都叫媽媽食咗啲棉花糖,唔好浪費呢。

      刪除
  11. 圓咕碌生日快樂!! 個蛋糕巧靚靚呀~
    同藍莓蛋糕影個張好"朝偉",哈哈!!
    祝身體健康,開開心心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 JimJim 家嘅祝福,我最鐘意生日有蛋糕食,可以食足幾日,好開心呢。

      刪除
  12. WAAAAAA~yr birthday cake 好靚呢!!!!!
    I also wish you happy with daddy mummy always , YES YES 身體健康 very important for you babe (with birthday kiss)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有靚姐姐kiss kiss我,超開心呢,謝謝靚姐姐滿滿嘅祝福,錫哂你。

      刪除
  13. P.S. I also super like 你偷食張相 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰為食樣估唔到比媽媽偷影咗,好彩個個都鐘意張相呢,咔咔。

      刪除
  14. HAPPY BIRTHDAY TO 圓咕碌, 祝健康快樂, 仲有胃口大開, 日日有美食! ee鍚啖先! (^3^)

    回覆刪除
  15. 圓咕碌 )) 生日快樂~
    依排好凍呀,要注意保暖呀 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你咁有我心,我呢幾日著夠衫,你都要好好保暖呢。

      刪除
  16. 碌碌,生日快樂呀,蛋糕真係好靚,不過最好都係放入肚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,估唔到仲有祝福收,開心ing ,你講得啱,食落肚嘅蛋糕我最like呢。

      刪除
  17. Coco:喺呢度再同你講聲生日快樂,一定要快快樂樂,健健康康啊!(=^・^=)

    回覆刪除