廣告

2016年1月17日 星期日

新碌過新年


1月13日星期三



今日去見日本姐姐之前 , 媽媽响大埔附近同我行吓 , 等我去哂廁所先去扮靚靚 , 點知激嬲咗媽媽 , 話說我响一棵樹後面見到有舊麵包 , 大家都知包包係我嘅至愛 , 忍唔住咪咬咗落口 , 就比媽媽即刻發現咗 , 仲即刻响我嗰口攞返成舊麵包出嚟 , 好彩無食到落肚 , 不過就比媽媽鬧同打咀仔 , 仲話下次我再犯就唔要我呢 , 我知錯喇..............仲答應媽媽無下次呢 , 好喇.............講返今次扮靚靚 , 從未剪到咁短 , 去相.................!!



登登登...............鄧...................大家話靚唔靚呢~?



今次頭仔同咀仔剪得都好細




臨近新年 , 所以條絲帶好靚呢~!! 




媽媽話睇唔慣我剪到咁短~!! 




我同爸爸就無所謂 , 凍未著衫囉 , 何況我啲毛毛長得好快呢~!! 



希望大家都鐘意我呢個新 look 呢~!! 







24 則留言:

  1. 咕碌仔咁曳曳,一定嚇C媽咪啦!!下次唔好啦!!
    呢個新LOOK好靚仔呀,即刻變左BB咁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道喇,好少見媽媽咁嬲呢。
      媽媽頭幾日睇唔慣呢。

      刪除
  2. 回覆
    1. 都係架,等到過年應該靚仔好多呢。

      刪除
  3. 剪得很整齊啊,像小學生上學去。
    被媽媽鬧!等我想像下你一副可憐的樣子!不過你善解人意,一定無下次嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........小學生上學去,比你笑屎我呢。
      媽媽真係好嬲,話唔要我,我緊係扮可憐啦。
      無下次架喇,唔敢呢。

      刪除
  4. Of course Love it very very much la baby! U remind me also need to make over before CNY soon :) Both of us make it more trendy~YEAH!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有靚姐姐讚我,信心大增呢。
      係呀,新年就快到喇,我又有利是收呢。

      刪除
  5. P.S. Lucky your mummy so smart can get back the bread, she want you healthy always le.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道媽媽為我著想,佢怕我食咗啲dirty 嘢,肚仔痛呢,謝謝靚姐姐關心呢。

      刪除
  6. 碌碌, 今次我都唔幫你啦! 依家好多壞人會在食物落毒, 誤食咗就唔得了啦! 下次唔好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽都係咁解釋我聽 , 我下次唔敢呢~!!

      刪除
  7. 你點睇都咁靚:)
    原來你中意食包包,仲入咗嚟大埔?下次早D講,唔駛食地下個D,我俾自家製你食嘛,起碼媽媽應該放心D~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有艾華斯讚 , 好開心呢~!! ^0^
      我好鐘意食包包架 , 原來你住响大埔嘅 , 我通常都係平日去大埔剪毛架 , 仲要係星期三呢 , 下次剪毛話你知 , 等你整包包比我食 , 我唔客氣呢 , 咔咔~!!

      刪除
    2. 今次真係好短,短到有D唔認得你
      媽媽做得好呀,比食人地口水尾唔得架

      刪除
    3. 媽媽初時都睇唔慣,好彩我啲毛毛長得快咋,新年應該好睇好多呢。
      我知錯喇,未見過媽媽咁嬲呢。

      刪除
    4. 好,我記住先~~我一至五通常都去咗返工架,不過你早點話我聽,可能就到時間呢:)

      刪除
    5. 你要返工就唔駛特登就我呢 , 我情願約你星期日行山好過呢~!! ^0^

      刪除
  8. 好靚仔呀!天氣凍喎,著件衫仔啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦........媽媽一定足我著衫呢 , 謝謝 janejane 讚美~!!

      刪除
  9. 圓咕碌乖,下次唔好係街度亂食嘢呀,媽媽會好担心你架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道喇.........好彩肚仔無事 , 真係嚇屎媽媽呢~!!

      刪除