廣告

2016年1月14日 星期四

第一次歐遊


1月10日星期日


上個星期日落雨所以無街去 , 唔知個天係咪知道我就快去旅行 , 所以比充足時間我準備 , 今次會同爸媽去幾個國家見識見識 , 真係令我大開眼介 , 我仲玩得好開心呢 , 唔講咁多 , 去相~!!


機票同 Passport 已經準備好 , 出發 lu ~!! 



首站我哋去咗有白色小屋之稱嘅 "希臘 " 

愛琴海加藍天白雲 , 咁靚嘅風景 , 難怪好多人揀呢度渡蜜月呢~!! 



呢度咁靚 , 同媽媽影張合照留念先~!! 




第二站去咗冰島睇北極光 
    北極光最常出現係9月中旬至3月,而11月深秋和2-3月初春更是最佳時間,冰島是世界上唯一可全境觀看北極光嘅國家嚟架~!! 




有人說,看到北極光就是看到了「幸福之光」, 睇吓我同媽媽咁 sweet , 就知係真呢~!! 




媽媽 : 有流星呀................快啲許願啦~!! 




第三站去咗芬蘭 

聖誕老人村 , 仲嘗試拉雪車 , 不過太重拉唔郁 , kaka ~!! 




第四站嚟咗烏克蘭嘅 [ Tunnel of Love ]  

原本呢度係工業發達區,有一條運送工廠原料嘅火車軌道 , 但因為工廠歇業,而廢棄在荒野之間, 無諗過幾年後,隨著周圍植物的生長,自然形成綠意環繞嘅隧道 ,一開始知道這個地方嘅人唔多,所以有好多情侶因此嚟到呢度幽會,並許下相守一生嘅願望,不過這裡的美景很快就傳開去,吸引世界各地嘅遊客專程到此一遊呢。




第五站嚟到美國總統山

    美國總統山,即拉什莫爾山,位於美國北部南達科他州的拉什莫爾山國家紀念公園,山高1800 多米,刻有華盛頓、傑斐遜、羅斯福、林肯4 位總統的巨大石雕像。由1927年動工,1941年完成,每個頭像高18-20米,鼻子亦有6 米長。四個巨像如同從山中長出來似的,巨像與周圍的湖光山色融爲一體,亦代表了美國建國150年以來的歷史~!! 



第六站嚟到(肯亞) 嘅非洲大草原

一望無際,位於馬拉河及其支流之間,就係有4000平方公里嘅肯亞馬賽馬拉野生動物保護區。呢到有幾十萬頭角馬和成群的羚羊、斑馬、大象和犀牛,佢地都踏著滿山翠色草原自由自在地「漫步」。緊隨著這些食草動物遊走的就是獅子、獵豹等食肉動物。呢兩幫嘅野生動物,和平地係呢片漫漫草原上共存,坐住架四驅車真係又刺激又好玩~!! 



第七站去到英國巨石陣

英國巨石陣 [英語:Stonehenge]也叫做圓形石林,那裡的幾十塊巨石圍成一個大圓圈,其中一些石塊足有六米之高。據估計,圓形石林已經在這個平原上矗立了幾千年。「巨石陣」更於1986年被列為世界文化遺產,好值得去參觀~!! 




第八站去咗「天空之鏡」

印象最深的湖泊是烏尤尼鹽沼(Salar de Uyuni),每年冬季,它被雨水注滿,形成一個淺湖;而每年夏季,湖水則乾涸,留下一層以鹽為主的礦物硬殼,中部達6米厚。人們可以駕車駛越湖面。尤其是在雨後,湖面像鏡子一樣,反射著好似不是地球上的,美麗的令人窒息的天空景色。由於面積大,表面光滑,反射率高,覆蓋著淺水,以及最小的海拔差,阿塔卡瑪成為一個理想測試和校準的遙感儀器對軌道衛星,用來研究地球。 烏尤尼鹽沼是玻利維亞最大的鹽沼。在波托西省西部高原內,這也就是傳說中的「天空之鏡」。




最後一站去咗台灣蓮花池

蓮花池是太魯閣國家公園區域內唯一的天然高山湖泊,海拔高度1180公尺,昔日太魯閣族人稱它為『gsilung』,意指水潭,中橫公路開通後,因池中開滿布袋蓮,景象極美,遂更名為蓮花池。




咁大個仔都係第一次去咗咁多個國家玩 , 行程緊湊之餘仲好多美食 ,  多謝爸媽為我安排得咁好 , 我先可以玩得咁盡興 , 仲幫我影咗咁多靚相比大家睇 , 真係又難忘又開心呢~!! 






20 則留言:

  1. 碌BB,我去過其中的兩個半地方咋,希臘和芬蘭 去過,台灣太魯閣去過,蓮花池冇去就當半個喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........咁我咪叻過janejane 囉 , 下次有機會去我介紹嗰啲地方吖,包你玩得開心呢~!! ^0^

      刪除
  2. WA~Soooooo envy baby!!!Special love the snap which is U make a wish with mummy le!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛妒忌 , 你都可以同蘇生去呢啲地方玩 , 嗰張相我同媽媽好鐘意架 , 仲打算曬大相呢~!!

      刪除
  3. 圓咕碌去咁多地方玩,真係令人好羨慕!

    回覆刪除
  4. 碌碌, 一次過去咁多地方, 係咪好攰呢! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
  5. 咕碌仔你咁正,可以去咁多地方,當然要同阿娘影多啲旅行相啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,所以今次都影咗好多靚相呢。

      刪除
  6. 咕碌仔去咁多地方留低腳毛真係羨慕C人啦~
    同媽咪將合照好SWEET呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..........你都快啲叫你媽媽帶你去旅行,佢咁錫你,一定會同你去呢。
      嗰張相我都好鐘意呢。

      刪除
  7. 睇到我一張開心過一張,真係好正好攪鬼
    下次去邊呀?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次想去巴黎影鐵塔,唔知爸媽儲夠錢未呢?

      刪除
  8. 原来唔止香港,你去既地方仲多過我呢!D相好得呀!pose 好贴切!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..........唔敢當,我都想去雪山滑雪呢。

      刪除
  9. 同媽媽一齊去旅行,好開心喎!
    照片像明信片般可愛又漂亮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚美,媽媽準備攞其中一張相做明信片,叫我啲fans買,所有錢用嚟捐比流浪狗機構呢。

      刪除
  10. 嘩,恨死人啦~~同媽媽一次過去咁多地方影相,仲要張張都咁靚添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.......唔駛羡慕,下次又同你影張合照留念呢。

      刪除