廣告

2015年4月25日 星期六

圓呀媽牛一大日子



4月24日星期五

今日係媽媽嘅大日子 , 點都要比面插隊寫呢篇 blog 先  , 我同爸爸一早已經訂好蛋糕 , 等媽媽放工返嚟比個驚喜佢呢~!! 


我前面呢個就係媽媽嘅生日蛋糕 , 爸爸快啲開嚟睇吓啦~!! 




嘩...............好香士多啤梨味 , 未就係士多啤梨蛋糕囉 , 大家話靚唔靚呢~? 






著返件衫衫同媽媽一齊慶祝 , 等我唱首生日歌比媽媽聽先 , happy birthday to u , happy birthday to u , happy birthday to 媽媽 , happy birthday to u ~!!!!!!!!!! 






唱完生日歌 , 點少得同媽媽影合照留念~!! 





今年決定同媽媽著母子裝影合照 , 夠哂特別呢 ~!! 祝我最愛嘅媽媽 , 生日快樂 , 身體健康 , 工作順利 , 每日都開開心心 , 我同爸爸會比幸福你呢 , 錫啖先 , kiss kiss ~!! 





24 則留言:

  1. 祝生日快樂!身體健康!碌碌錫哂媽媽!
    張張相都好靚!碌BB唱歌喎!好好聽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你嘅祝福,開心呢。
      咕碌仔第一次唱歌比我聽,算唱得唔錯呢,卡卡。

      刪除
  2. 咕碌媽, 祝生日快樂, 身體健康, 開開心心, cheers ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀月,謝謝你嘅祝賀,收到哂呢。

      刪除
  3. Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy birthday to Jedi...Happy Birthday to youuuuuu~~~With your mummy 每日都開開心心&healthy always!! ^3^
    P.S. U're so lovely, let mummy take snap with you, never eat the cake first le~Honestly you are the biggest birthday gift for your mummy already :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靚姐姐唱生日歌比媽媽聽,媽媽知道咗一定好感動呢。
      哈哈.........我呢份大禮物响十年前已經出現咗,媽媽之前都係咁同我講呢,卡卡。

      刪除
  4. 生日快樂呀咕碌媽!身體健康,心想事成^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝艾華斯,媽媽收到哂你嘅祝福呢。

      刪除
  5. 咕碌一見到個蛋糕開心到口水就來滴到蛋糕度,但同媽媽影相時又扮含蓄... 好鬼馬呢 :D
    再祝碌媽 生日快樂,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. Joyce 姐姐唔好笑我啦,鬼叫我最鐘意食蛋糕咩,見到個蛋糕咁靚,真係好難唔開心呢。
      媽媽話要正經啲影,咪收起笑容囉,kaka
      再一次謝謝你嘅祝福。

      刪除
  6. 碌碌, 你同媽咪情深款款咁影相, 真係好Sweet Sweet 啫! 唔洗食個蛋糕, 都甜到漏啦! 哈哈哈! (*3*) (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁錫媽媽,當然要深深比佢感受到好sweet sweet 呢。

      刪除
  7. 遲了少少的生日祝福: 祝咕碌媽青春常駐, 身體健康, 咕碌仔生龍活虎, 媽媽日日都咁開心! (^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心唔怕遲呢,謝謝 Grey ee 嘅祝賀,希望承你貴言。

      刪除
  8. 生日快樂呀圓媽媽.....
    唱歌見到D牙好得意~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心呢..........殷師奶。
      我啲牙仔係咪好白呢,卡卡。

      刪除
  9. 祝圓咕碌媽媽生日快樂!身體健康!事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀 , 好開心仲收到祝福呢~!! ^0^

      刪除
  10. 遲左成個月既生日祝福! 哈哈~ 祝圓咕碌媽身體健康、一家都開開心心!!
    同媽咪合照果張好Sweet 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心喇,祝福唔嫌多呢,謝謝你。
      嗰張相真係幾sweet 架。

      刪除