廣告

2015年4月23日 星期四

田夫仔愛心之行


4月12日星期日


等咗成個禮拜 , 今日終於到有街街去喇 , 今次媽媽點名話要去田夫仔行山 , 原來係為咗攞啲零食同啲濕糧比啲流浪狗 , 至於啲物資..............係我上次去 3D 狗狗嘉年華玩遊戲嘅時候嬴返嚟嘅 , 証明我都有出一分力架~!!



有得行山又可以做善事 , 緊係開心啦~!! 




好快就行到嚟流浪狗出沒嘅地方 






可惜一隻都見唔到






只係見到兩隻禪响度..................曳曳






唯有行完山................回程希望見到佢哋呢~!! 






好彩皇天不負有心人 , 終於見到一隻流浪狗 , 不過佢剛剛比一位好心人餵飽咗 , 而呢位好心人係每日都會上山餵佢哋 , 媽媽同個好心人傾咗好耐 , 好心人叫媽媽放低啲食物比佢 , 佢第二日再餵比啲流浪狗 , 就係咁.............總算完成咗呢個任務~!! 






可以開心咁跑吓草地呢~!! 






快樂就係咁簡單




今次嘅行山行真係特別有義意呢~!! 






21 則留言:

  1. 玩浪浪好彩日日都有人餵,妳都好有愛心

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少心意 , 每次行呢度都會見到佢哋 , 又有善又乖 , 希望佢哋生活得開心 , 咁就好喇~!!

      刪除
  2. 施比受更有福,所以你地好快樂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌媽 : 又唔係架 , 我其實都有好多嘢煩 , 不過睇得開 , 盡咗力就算 lu , 發覺唔強求 , 反而活得開心好多 , 希望承你貴言就好喇~!! ^0^

      刪除
  3. 圓咕碌一家真係好有心
    希望更多人能夠好似你地一家人咁樣
    愛護自家的寵物之外, 同時亦關注流浪動物
    咁樣世界就會更加美麗
    多謝你地 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 便心嚟咋 , 太誇獎喇 , 唔駛多謝我呢 , 如果盡一點愛心可以令一班流浪狗過得好啲 , 我願意咁做呢~!!

      刪除
  4. When you share cannot find ...只係見到兩隻禪响度..................曳曳...make me laughing on the spot.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.............我嘅原意真係想大家睇到呢句說話會笑出嚟 , 証明我成功咗呢~!! ^0^

      刪除
  5. 圓咕碌嘅愛心同笑臉一樣咁可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 , 希望多啲有愛心嘅人出嚟幫助啲流浪狗就好喇~!!

      刪除
  6. 有個咁乖咁可愛嘅碌BB,就有個咁好咁愛心嘅媽媽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔敢當呢 , janejane 太過獎了~!!
      你鐘意就好喇 , 今次爸爸好比心機影呢~!!

      刪除
  7. 咕碌見唔到d流浪狗,一心唸住完成唔到任務時嘅表情堅愁呢,但一得知有好心人肯幫手,即刻開心返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 攞住咁多嘢 , 真係以為要拎返屋企呢 , 真係皇天不負有心人 , 完成任務好難唔開心呢 , 卡卡~!!

      刪除
  8. 流浪狗一定會好開心
    圓媽媽和好心人都值得表揚,好多狗狗都無家可歸

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前行山有好多隻架,因為有啲行山人士唔鐘意佢哋响度,就叫漁署啲人嚟捉佢哋,捉咗幾隻走,真係好可憐呢。
      唔駛表揚,只係一份心意嚟呢,卡卡。

      刪除
  9. 今日睇 yahoo, 有篇叫「夏天狗狗新造型 圓咕碌定‥‥‥正方形?!」, 唔知你媽媽會否帶你試試呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?一陣睇吓先,謝謝你話我知呢。

      刪除
  10. 遇到浪浪都係要講緣份咖! 有時都好想自己扼自己, 希望見唔到, 就等於小咗浪浪, 但始終都不是事實呢! (T~T) (T~T)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱,只希望佢哋生活得開心,又有兩餐温飽咁就好好呢。

      刪除