廣告

2015年2月24日 星期二

大年初一


2月19日大年初一

今日我著上賀年衫同爸媽拜年 , 祝爸媽工作順利 , 羊年行大運 , 心想事成 , 最緊要身體健康 , 因為媽媽年廿八病咗去咗睇醫生 , 好彩响屋企休息咗兩日 , 年初一好返過新年呢~!! 



同爸媽逗完兩封羊羊利是 , 當然影張相留念呢~!! 





我呢個賀年碌係咪好好睇呢 ? 






今年嘅水仙花趕得及年三十晚開花






水仙花嘅清優香味 , 令到全屋都好香噴噴






今年買咗兩棵蝴蝶蘭 , 開得好燦爛 , 花開富貴好意頭呢~!! 






每年初一同初二 , 爸媽都要去拜年 , 我就乖乖响屋企等爸媽返嚟 , 初三赤口唔駛拜年 , 我就有街街去呢 , 期待 ing ~!! 







16 則留言:

  1. 以往過年我都會帶埋B哥一齊起拜年咖! 等佢可以見吓啲叔伯兄弟嗎! 嘻嘻! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為初一要去齋舖食lunch , 順便拜年,所以唔方便呢。
      初二响屋企陪咕碌玩,六點先去食晚餐睇演唱會。

      刪除
  2. 圓咕碌好精神爽利呀~好彩媽媽趕得及好番,新年可以一家去玩,羊年你地會行好運架啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好彩媽媽及時好返過年,不過今年因為病所以無得行花市呢,謝謝艾華斯祝福。

      刪除
  3. 碌BB真係望住我咁喎!問我靚唔靚?你梗係靚啦!俾我抱抱你啦!
    你幾時去探豆豆呀?帶埋我去啦!嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.............我個心諗住janejane 呢 , 卡卡~!!
      豆豆呢排好忙呀 , 要3月尾先得閒見我呢~!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我响屋企真係一個不折不扣嘅少爺仔嚟呢 , kaka ~!!!!!!!!

      刪除
  5. 圓咕碌著上賀年衫靚仔到呢.........人見人愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真架? 聽到 Man Man 咁講..............今晚一定好好瞓呢 , 卡卡~!!

      刪除
  6. Oh dear grimmy 10~ we also love 水仙花嘅清優香味 :)
    You look so kawaii ...got a lot of red pocket is it ?! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐,水仙花真係好好聞,依家我屋企好香花香味呢。
      我今年少過舊年呢,你快啲比利是我啦,卡卡。

      刪除
  7. 着咗中式衫, 圓咕碌成個斯文哂, 同平時活潑可愛唔同, 令人耳目一新呢, 仲好配合d新年背景, 媽媽好有心思呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得斯文得嚟帶點靚仔呢,卡卡。
      媽媽每次同我影賀年相都好有心機架,一定唔會令大家失望呢。

      刪除
  8. 着唐衫嘅碌仔好帥氣呢!實逗到好多利是呢~
    希望媽媽快d好番喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年少咗好多逗利是機會 , 不過無所謂 , 最緊要一家人開開心心 , 已經好足夠呢~!!
      媽媽好返哂喇 , 放心呢~!! ^0^

      刪除