廣告

2015年2月14日 星期六

Happy Valentine's Day ~!!!!!!!!


2月14日星期六

今日係一年一度嘅情人節 , 响度祝我嘅 Blog 友仔們 , 有個甜密又浪漫嘅情人節 , 情人節大快樂呀))))))))))




20 則留言:

  1. 碌仔唔來陪姐姐過情人節 *蹲底,手指在地下畫圈圈*

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝Joyce 姐姐,情人節快樂呀~!!!!!!!

      刪除
  2. sweet~~祝你們一家也甜甜蜜蜜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我都祝艾華斯情人節快樂~!!!!!!!!

      刪除
  3. 碌BB,情人節快樂!錫錫!
    你好靚仔呀!媽媽幫你疏靚靚頭毛啦!嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都錫錫 janejane ,情人節快樂呀~!!!!!!!
      我前日扮完靚靚,呢個係新年裝嚟呢。

      刪除
    2. 咁靚又來睇多幾次啦梗係!

      刪除
    3. 媽媽呢兩日病咗,我要睇住佢,謝謝janejane 來睇我呢。

      刪除
  4. Oh your are sooooo handsome baby....U're my Valentine always :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐,一定過咗一個好sweet 嘅情人節呢。

      刪除
  5. 回覆
    1. hehee.............我哋每日都好 sweet 架~!!

      刪除
  6. 情人節快樂呀))))))))))呀喂^^
    好似張學生相咁樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話啦.............我估殷師奶一定過咗一個好 sweet 嘅情人節呢~!!
      似學生相咩? 又唔係好覺喎 , kaka

      刪除
  7. 圓咕碌你咁靚仔, 冧死人啦~
    有你呢位小情人陪住,媽媽一定甜到漏啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............太誇獎喇 , JimJim 都唔差呢~!!
      都係 JimJim 最了解我 , 媽媽話有我响佢身邊 , 日日都係情人節呢~!!

      刪除
  8. 年年都情人節快樂! 圓咕碌張相好醒目精靈...^_^

    回覆刪除