廣告

2015年1月21日 星期三

狗生第一個十年


1月21日星期三

今日我終於踏入狗生第一個十年 , 對我嚟講............無咩嘢特別感覺 , 但係對我爸爸媽媽嚟講就好重要 , 仲幫我搞咗個小型生日會添~!! 我只係希望爸爸媽媽繼續錫我同愛我 , 媽媽整多啲紅莓餅餅同蛋糕比我食 , 而爸爸就車我周圍去玩 , 記得同我影多啲靚相 , 仲有仲有買多啲玩具比我玩 , 咁我就心滿意足呢 , 生日會篇要下一篇先出 , 勿切留意呢 , 依家比個蛋糕大家睇住先~!! 




蛋糕主題係馬戲團 , 我咁大個仔都係第一次擁有咁大個蛋糕呢~!! 





呢件就係我出席生日會嘅戰衣 , 型唔型仔呢 ? 





最後想同爸爸媽媽講.................你哋咁錫我 , 我當然要答應你哋....................要擁有一個健康嘅身體 , 仲要食得玩得瞓得 , 爸爸媽媽我愛你哋呀)))))))))) 好高興成為你哋個寶貝仔 , 我真係好幸運呢~!!!!!!!!! 































46 則留言:

  1. 童顏花樣男...生日快樂喔! 繼續健康英俊,毛厚肉滑!

    回覆刪除
  2. 好一個紳士碌 (look),媽媽好好眼光呢~ kekekeke
    蛋糕好繽紛,仲有大笨象,獅子,熊仔都來同你賀生日,認真有 “飛斯”!個蛋糕除佐睇得,最緊要當然係又食得喇!
    祝咕碌仔日日都甘精神,日日都有街出,日日都有食神,日日開開心心,健康幸福常伴!生日快樂 *MUAKS*

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...........我呢個形象顧問真係好有眼光呢,卡卡。
      媽媽請哂成個馬戲團嚟,我真係好開心,個蛋糕係南瓜鴨肉,真係好味到停唔到口呢。
      謝謝 Joyce 姐姐嘅祝福,承你貴言。^0^

      刪除
  3. no la! 寫錯標題, 係'狗生第一個+年' , 仲有第二, 第三個+年呢!! 生日蛋糕超靚, 咕碌仔仔勁handsome, 靚仔到爆燈...>3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘅係嘅...........即刻改返個標題,謝謝Grey ee 嘅祝賀。

      刪除
    2. Happy birthday to the handsome boy, 年年有今日, 歲歲有今朝! ^_^

      刪除
    3. 收到 , 錫哂 Grey ee 呢~!!

      刪除
  4. 碌碌, 你永遠都係爸爸媽媽嘅心肝寶貝, 永遠都係咁乖仔, 咁靚仔, 咁人見人愛嘅! (>3<) (>3<)

    回覆刪除
    回覆
    1. B 姐姐 , 我都好高興識到你 , 謝謝你一直都咁錫我呢~!!

      刪除
  5. Happy Birthday to 圓咕碌,應承爸爸媽媽o既嘢,一定要做到

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道 , 你幫我做証人 , 一定會做到呢~!!

      刪除
  6. 做唔到圓咕碌已經十歲啦~~祝你生日快樂,身體健康!
    個蛋糕好可愛呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都估唔到咁快就十歲 , 証明快樂嘅時光過得特別快呢~!!
      謝謝艾華斯嘅祝賀~!! ^0^

      刪除
  7. Oh sooooooo pretty! May all your dreams come true my baby (kiss)

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐錫啖我 , 我真係好開心 , 謝謝你呢~!! ^0^

      刪除
  8. 生日快樂! 希望你有個開心既 party! 等睇多d 靚仔相!

    回覆刪除
  9. 大一歲喇....大個仔喇~~~呀姨祝你生日快樂,多D零食和去多D街~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝殷姨姨,我會叫爸爸帶我去多啲街,叫媽媽買多啲零食比我食呢。

      刪除
  10. Happy Birthday 圓咕碌,你仲要陪爸爸媽媽好多個十年架!!!
    而且你一D都唔似10歲囉, 仲成個BB樣!!! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 JimJim 嘅祝賀,一於聽哂你話...........陪爸媽好多個十年。
      哈哈.........好多人都讚我後生,我要再 keep 好啲呢。

      刪除
  11. 祝靚仔圓咕碌生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  12. 睇完都唔記得留言,變左包尾添!其實我好錫碌BB架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 衣家錫多一個啦!係豆豆呀!唔知佢有冇blog架呢?

      刪除
  13. janejane 睇完竟然唔記得留言,傷心屎我呢。
    豆豆無寫 blog 架,你要開個 Facebook account 先見到佢呢,卡卡。

    回覆刪除
  14. 生日快樂啊!要身體健康、活活潑潑啊!

    回覆刪除
  15. 嘩,十歲大壽,生日快樂呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.............媽媽話一定要搞返個生日會開心吓 , 謝謝小吉嘅祝賀~!!

      刪除
  16. 原來你都咁大個架喇, 生日快樂呀! 個蛋糕好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. he.........hee..............係呀 , 好彩個樣都仲 keep 到 , 謝謝祝賀~!!

      刪除
  17. 十分十分抱歉啊,這段時間忙得不得了沒有追blog。
    但有心唔怕遲,十月都係恭賀時嘛!
    補送上真心的祝福圓咕碌,身體健康最重要!!! 日日有食神﹑日日有街去!
    仲有青春常駐,你呢個童顏呃到ee呢,還以為你只6,7歲咋 (^o<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ee 嘅祝賀,咁多年以嚟........你一有時間就嚟探我,我已經心滿意足呢。
      哈哈........我真係好努力 keep 住年青,要再呃多你幾年先得,真係好開心收到你祝福。

      刪除
  18. 紅莓餅餅,聽落都好吸引啊!個生日蛋糕係咪媽媽整嫁?超掂呀!!!!!!!!!!!!!

    生日快樂~~~~~~~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅莓乳酪餅餅真係好好味架 , 一食哂媽媽就會整比我食呢~!!
      個翻糖蛋糕咁靚 , 媽媽又點會識整 , 訂揾陣啲呢 , 卡卡~!!
      謝謝豆丁遙遠的祝賀~!! ^0^

      刪除
  19. 原來你已經十歲仔啦, good good ~ 之前ee有個sad news, 熊仔的狗狗已經去了天家, 有點捨不得....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀............話咁快就十歲仔 , 媽媽最唔捨得呢~!!
      原來月ee 咁耐無寫blog , 就係因為呢個原因 , 知道咗都好心痛 , 希望熊仔可以堅强面對 , 加油呢~!!!!!!!!

      刪除
    2. 其實月ee 係無靈感、懶加上工作忙先無寫.....

      刪除
    3. 等我比啲靈感你 , 你快啲歸隊寫blog 啦~!! ^0^

      刪除
  20. 大個仔啦 ~ 乖乖地 .
    生日快樂

    回覆刪除