廣告

2015年1月13日 星期二

同彭福無緣


1月11日星期日


難得今日無馬跑 , 爸爸提議同我去彭福公園玩 , 我當然開心啦 , 點知去到無車位 , 等咗一陣都無位 , 唯有轉行城門河呢~!! 


估唔到比媽媽揾到呢個地方影相相



呢度環境真係唔錯架




影完相周圍行吓先




企定定影埋呢張相去第二度行 lu 




點知爸爸攞支長鏡出嚟..................打雀 , 又比佢打到喎~!! 




終於可以沿城門河行吓喇~!!!!!!! 




呢度無咩嘢人 , 所以行得好舒服




行到咁上下又可以休息一吓




又可以做模豆比爸爸影




跟住入咗一個公園度跑草地




周圍影吓相




咁就玩咗個半鐘呢~!! 



五點半返到屋企洗白白 , 吹毛毛 , 愉快嘅週日就咁過咗呢~!! 






18 則留言:

  1. 第一位報到, yeah! 圓咕碌就好喇, 每週都有街街去, 仲着到咁靚仔, 羨慕呀! \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............Grey ee 攞到第一位 , 証明你都係我頭號 Fans 之一 , 恭喜哂~!!
      爸媽就算點忙都好 , 都會每個星期日同我去街街 , 因為我屈咗咁多日响屋企 , 要出街減吓壓 , 咁先健康呢~!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁又係...........估唔到都幾舒服 , 唔錯唔錯~!!

      刪除
  3. 城門河also not bad le baby~OMG彭福公園is the first garden I reach when I'm study at Kidney Garden, I just guess this place no more in HK before le...

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家彭福公園變咗狗狗樂園 , 只要無馬跑..............就會有好多人帶狗狗嚟玩 , 停車塲 full 到不得了呢~!!
      靚姐姐有機會返香港 , 真係要去回憶返吓讀書時代喇~!!!!!!!!

      刪除
  4. 碌BB,就快見到你啦!哈!彭福公園,我去過一兩次咋!可能改變左好多囉!
    下次再去過啦!影多幾張靚靚相。

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee............我都好期待同 janejane 見面呢~!!
      到時記得同我影合照留念呢~!! ^0^

      刪除
  5. 行河齊邊都幾好吖 ^^ 仲有個公園仔跑下都唔錯呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次行河邊呢~!!
      好彩揾到個公園比我跑跑 , 算唔錯呢~!!

      刪除
  6. 靚仔, 去邊到影都咁靚仔咖啦! (*3*) (*3*) 好心急呀! 快啲星期日啦! (^0^) (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽呢幾日忙住訂食物 , 又忙住搞我個蛋糕 , 我都期待呢個生日會呢~!! ^0^

      刪除
  7. 回覆
    1. 你都覺............呢個 pose 唔易擺架 , 卡卡~!!

      刪除
  8. 咕碌仔今期行優雅路線啵 <3 <3

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 算唔錯啦,如果隻雀飛得再近啲就仲正呢。

      刪除