廣告

2014年8月11日 星期一

別來無恙


8月11日星期一

休息咗成個幾月 , 大家別來無恙吖嫲 ? 心情收拾好..............又出返嚟見大家呢 , 講件開心事比大家知吖...............早前媽媽接受咗一本雜誌訪問 , 本書出咗喇 ~!!!!!!!!! 


主角當然係我啦 , 卡卡



hehee.................由我介紹.....................有少少唔好意思添~!! 




標題用 " 開心大少 " 嚟形容我 , 真係好貼切呢~!! 




內容係分享媽媽對我嘅愛




同埋攝影心得




就係呢本書喇...................謝謝編輯姐姐嘅邀請 , 內容寫得好好 , 媽媽同我都好滿意呢~!! 



支持我嘅朋友仔 , 記得唔好錯過呢 , 再一次謝謝 DOGS 比呢個機會我~!! 




30 則留言:

  1. 好叻叻吖~ 如果呢度買得到,我都會買返本收藏!
    但休息佐甘耐,真係挂si我囖!見到咕碌仔一様甘精神爽利,我都好開心吖 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. Joyce ee , 我都好掛住你呢,我同你一樣好食好住,肥咗好多呢,卡卡。

      刪除
  2. 見到健健康康嘅碌碌, 幾時都咁開心! (*3*) (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. B 姐姐,知你最有我心,抵錫,啜啜..........!!

      刪除
  3. 一定捧場, 第一時間去買呢! 好掛住咕碌家, 見到一切安好, 放心哂....^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee , 唔駛掛心喇,我哋好好,你都係呀..........要每日過得安好呢。

      刪除
  4. 圓咕唔只係開心大少,仲好靚仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ee ,咁耐無見.........好彩無走樣呢,卡卡。

      刪除
  5. 嘩~~~好厲害呀!知道媽媽已經收拾心情,圓咕碌依舊可愛靚仔,真好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.........媽媽已經接受咗呢個事實,佢心情平伏咗好多,謝謝艾華斯關心呢。

      刪除
  6. 媽媽收拾心情就好啦~ 又可以繼續同開心大少周圍去玩啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........其實我每個禮拜都有街去,不過媽媽無心情寫blog 咋,我改咗夜晚九點出街玩,唔熱仲行得好舒服呢。

      刪除
  7. 歡迎你返來呀 ^3^ ... 你做左明星狗, 遲D 會否唔得閒理我地呢D ee 架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 月ee 唔好咁講呢,你哋咁錫我同媽媽,呢份濃厚感情,又點會唔理你哋呢班靚ee 呢,係咪?

      刪除
    2. 聽你咁講, 我就放心了 ^^

      刪除
  8. 圓咕碌你真係好有型同好靚仔呀!

    回覆刪除
  9. Dear 開心大少~Glad to see you coming back! U're pop star indeed ^^

    回覆刪除
  10. 第一張相碌BB可愛到不得了啦!仲對住我地笑添!嘻嘻!
    我未買過呢種雜誌,去7-11有冇得買嘅呢?試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一張相係咪萌爆呢?咁耐無見..........一定要出張可愛相電暈你哋,咁我個地位就唔駛怕動搖,係咪好聰明呢。
      7-11未必有得買,報攤就一定有,謝謝 janejane 捧場呢,抵錫。

      刪除
  11. 開心大少好岩呀👍 見返你地就開心喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Cindy ,好開心見到你嚟探我呢。

      刪除
  12. 你真是開心大爺,還會識笑的開心果呀。
    媽媽愛你,爸爸影得你咁靚,真的很幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........聽到殷師奶咁講.........我仲開心呢。

      刪除
  13. 見到圓咕碌真開心 ^o^
    講真吖,我從第一次見你已經覺得你應該上雜誌做model,
    因為咕碌真係好靚仔好上鏡呀, haha!
    等我去睇睇本書先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好高興見返你呢,聽到你咁讚我,超開心。
      其實我唔係第一次上雜誌架,hehee
      謝謝支持,抵錫。

      刪除