廣告

2014年8月29日 星期五

黃昏 hea 遊狗公園


8月24日星期日

好耐無同大家見面喇................. , 有無掛住我呢 ? 因為天氣實在太熱 , 呢排改咗夜晚九點幾先出街蒲 , 通常都係响屋企附近散散步 , 夜媽媽所以無影到相 , 就係咁...............少咗見大家呢~!! 


今日好開心................可以黃昏出街街 , 媽媽揀咗同我去元朗狗公園玩 , 貪嗰度有樹蔭 , 我會玩得舒服啲 , 當然唔少得冰水噴身呢~!! 




坐响度等爸爸泊好架車車先.....................




落埋樓梯就到狗公園喇






一場嚟到 , 等我表演一吓跨欄運動






1,2,3 跳






完全無難度






安全落地






玩咗咁耐.................飲啖冰水 , 坐一陣先






好耐無做 model 比爸爸影呢






玩咗一個鐘頭 , 係時候返屋企 lu 





我今日玩得好開心 , 希望快啲無咁熱 , 咁我就唔駛黃昏先出得街街呢~!! 
謝謝大家收看





24 則留言:

  1. 碌碌, 條領巾夠唔夠cool 呀! 天氣咁熱真係邊到都唔想去呀! 叫媽咪同你去多啲游水水啦! (*3*) (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 條collar 好cool 架,媽媽幫我雪過..........所以涼浸浸呢。
      媽媽呢排好多嘢搞,無時間同我去游水水,等我反映一吓先。

      刪除
  2. 碌BB的毛毛長得好快嘅!狗公園有跨欄玩咁好呀!慢鏡頭跳落地好得意呢!
    有冇見到朋友仔呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.........未夠兩個月就變咗長毛碌,係時候去扮靚靚呢。
      有見到朋友仔,打完招呼佢唔同我玩呢。

      刪除
    2. 如果一年唔剪毛,唔知會長成點呢?嘻嘻!

      刪除
    3. 咪好似把地拖咁囉,卡卡。

      刪除
  3. 無見一排,圓咕碌依舊精靈^^ 天氣熱,記得飲多D水同等無咁猛太陽先出去呀~~

    回覆刪除
  4. hea住遊狗公園仲舒服呀!

    回覆刪除
  5. Dear圓咕碌, 呢排I also夜晚九點幾先出街be the Running Woman, 通常都係响屋企附近^^

    回覆刪除
  6. 咕碌仔個面仔圓咗喎, 係未肥咗呢? btw, 食品節個日咕碌爸媽有冇去灣仔呀? 我搭車經過見到有兩個人好似你地呀. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係肥咗少少,Grey ee 真係好眼厲呀...........唔只呢樣...........連爸媽你都認到,比十個叻你呢,卡卡。

      刪除
    2. haha, 個日架車經過灣仔海旁, 我見到一個男仕好面善, 但女仕就背住我, 諗左半日先記得好似咕碌仔爸爸, 果然冇錯! 可惜見唔到咕碌仔呢.....^_^

      刪除
    3. 海旁又唔似喎,嗰日我哋五點半响灣仔警署嘅巴士站等車,仲以為你响巴士站見到我哋,可能我搞錯咗呢,卡卡。

      刪除
    4. 講錯咗, 係巴士站呀! 咁就真係佢地喇....^_^

      刪除
    5. 原來真係我爸爸媽媽,哈哈........証明你同爸媽有緣呢。

      刪除
  7. 咕碌仔, 你真係乖, 天氣熱真係飲多d 水水, 以防中暑呢

    回覆刪除
  8. 今年天氣特別熱, 晚上出動都流汗啊, 過完中秋好快就可以中午出動了 yeah ~
    咁熱天氣出外要多飲水啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦.........今年真係熱耐咗,謝謝ee關心,媽媽每次同我出街都會準備好冰水比我飲同噴身呢。

      刪除