廣告

2014年5月5日 星期一

今日做咗件好事


4月27日星期日

依家天氣開始熱 , 媽媽同我出街一定帶備冰水 , 噴壺同風扇仔 , 已備不時之需 , 地點仲要揀啲有樹蔭嘅地方嚟行, 就好似今日咁............我哋揀咗大棠其中一段路仔嚟 hea 行~!! 


上到大棠 , 泊好車................我哋响附近嘅草地仔玩一陣 , 玩到熱就坐响呢個涼亭休息一陣~!! 



响呢度識到新女朋友仔 




係咪好靚女呢~!! 




呢個靚女叫" 福福 " , 佢bb 時有狗防咳 , 好彩救得返 , 所以改名叫 " 福福 " , 得歲半大咋 , 媽媽同福媽傾計期間 , " 福福 " 突然嘔白泡 , 心臟跳得好快 , 似中暑 , 媽媽即刻比支冰水福爸 , 叫佢比 " 福福 " 飲水 , 仲借埋個噴壺比福媽幫" 福福 " 噴濕全身 , 經一輪搶救後 , " 福福 " 心臟變回正常跳動 , 條脷又無咁熱 , 睇到呢張相就知 " 福福 " 無事呢 , 經過今次事件 , 福媽話以後都要學媽媽咁.............帶備呢三寶出街呢~!! 



好開心今次做咗件好事 , 出發 hea 行




呢段路全程樹蔭 , 好好行




我最鐘意周圍聞




呢度仲好好風 , 吹到頭髮都亂了




企定定比爸爸影吓沙龍相




騎吓豬仔




咁就 hea 住行咗半個鐘




係時候回程呢




影埋呢張相返停車場攞車~!! 



我唔介意今次行得一個鐘頭左右 , 對我嚟講...............有得出街就已經好開心呢~!! 




33 則留言:

  1. Can totally your happy is becoz can find new GF & can help FOKFOK! Give you 3 of LIKE baby ^^

    回覆刪除
  2. 圓咕碌媽媽好叻呀!吹極個頭都靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真........如果個個狗主肯為狗狗做多少少,咁就可以減低呢啲意外嘅發生。
      哈哈........孖G妹真係識氹我呢。

      刪除
  3. 福福好彩遇到你哋, 否則佢可能無咁好彩架! 所以一同毛小孩出街一定要帶備充足, 唔可以懶! 圓咕碌家今次有1000個讚! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我哋同福福有呢份緣。
      1000個讚咁多?開心呢。

      刪除
  4. 咕碌家真有愛心, 救咗小福福一命, 真係好有意義; 每個狗主如果學似咕碌媽咁細心, 小狗去街街就零意外喇, 咕碌媽真係抵讚! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽真係愛心爆棚,佢睇完十二夜呢套戲,由頭喊到尾,覺得做流浪狗好可憐,希望有家嘅狗主可以為狗狗做多少少,每樣事用狗狗嘅角度去諗,咁就避免好多意外呢。

      刪除
  5. 好彩有您哋咋,福福真係福大命大

    回覆刪除
  6. 真係無改錯名wor,佢最有福氣係遇到你地. :)

    回覆刪除
  7. 好彩福福遇到你地咋, 唔係就..... >_<
    行一個去鬆鬆都好吖,好過成日hea 係家嘛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 証明我哋同福福好有緣。
      咁又係呀........行一陣都好過响屋企呢。

      刪除
  8. 碌BB咁靚仔嘅!尾三張相就至鍾意啦!睇見BB就知碌媽的無微不至呢!福媽好幸運遇到你地呀!
    福福真係好靚女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尾3張相又真係影得我幾靚仔嘅,難怪 janejane 鐘意呢。
      係呢........點解你知我叫BB ? 一直都好想問你呢。
      福福係一隻迷你柴犬,佢真係好可愛呢。

      刪除
    2. 我唔知道o架!我覺得你好似BB咁可愛,咪叫你BB囉!後來先發現你真係有個名叫BB,咁樣仲覺得有緣份啦!就好似去旅行咁!直覺喜歡的地方,去到之後的感覺同直覺好相近,會更加開心,更加感恩。

      刪除
    3. 哈哈.........原來係咁,咁証明我同 janejane 好有緣呢。

      刪除
    4. 碌BB,嘻!睇下你啫!

      刪除
    5. 母親節快樂!*¨`**❤**¨`*

      刪除
    6. 謝謝janejane 成日嚟探我,好開心呢。
      我都祝 janejane 母親節快樂呀))))))

      刪除
  9. 真係有驚無險呢!呢排氣温回升,真係要注意身體呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,媽媽咁緊張我,太熱嘅天氣就會同我去游水呢。

      刪除
  10. 回覆
    1. 無辦法,因為我年紀開始大,對老人家要睇緊啲呢,卡卡。

      刪除
  11. 你媽媽當了福福的恩人呢 ~

    回覆刪除
  12. 帶狗狗出街無論任何天氣, 水,, 濕毛巾, 虱水都要必備, 到咗潮濕天氣, 好多主人都忽視了, 以為未係最熱, 掉以輕心,其實濕笠笠, 悶侷嘅天氣都一樣會中暑, 因此晌春夏更要多帶一樽水作噴身之用, 狗狗成身毛,就更危險, 幸好今次福福遇到你地, 如果唔係...真係後果不堪.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱........其實做個盡責嘅主人,出街一定要帶備便便袋,紙巾,蝨水,濕紙巾,水,噴樽,可以嘅話帶埋風扇,咁就玩得開心又放心呢。

      刪除
  13. 嘩, 買咕碌呢個復活節假真係開心啦~ 日日都有街去!!
    夏天出去玩真係要準備充足,噴噴壺真係必備架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽怕我日日出街辛苦,所以隔一日先同我去街街,復活節假期玩咗2日我都足夠 lu~!!

      刪除
  14. 騎吓豬仔.............企得好定喎,唔怕跌咩?

    回覆刪除