廣告

2014年1月5日 星期日

聖誕聚會+家庭樂


12月29日星期日

今日爸爸媽媽要出席由親戚搞嘅聖誕聚會 , 一行20人去咗紅磡都會海逸酒店食 lunch buffet , buffet 由中午十二點食到下午二點半 , 爸媽係第一次嚟呢間酒店食 buffet , 媽媽話 : 估唔到食物水準唔錯之餘 , 款式仲特別多~!! 


生蠔即叫即開 , 仲有專人同你洗蠔 , 服務唔錯 , 每人每次限取2隻生蠔 , 如想添食就要重申排隊呢~!! 




                                               刺身款式唔算多 , 不過勝在夠新鮮~!! 




                       羊架唔 so 仲好好味 , 另一推介之選就係燕窩蟹粥 , 又係即叫即煮~!! 




                                        愛吃甜品嘅媽媽 , 又點會放過每樣甜品呢~!! 




             推介之選 : 薑汁疏乎里 , 即叫即整 , 每次排隊只限取1個 , 想食多個又要再排過隊~!! 




                         名牌雪糕好多大酒店都有得食 , 不過呢間就有埋流心雪糕食呢~!! 



食到二點半就一定要走 , 因為酒店要預備下一輪嘅 tea buffet ~!! 總括來講................呢間多嘢食 , 水準又唔錯 , 價錢又公道 , 一定會再幫襯~!! 

*********************************************************************************


 食完 buffet 當然要做吓運動啦 , 爸媽返屋企接埋我一齊去行山 , 近近地去咗田夫仔 , 估唔到呢度都有紅葉睇( 紅色嗰幾棵就係喇 )~!! 




     四點幾先嚟到水塘 , 原本响堤壩影相相 , 點知有幾隻大狗响度影緊相 , 唯有行住山先~!! 



                        
唔知大家有無留意 , 我帶咗條新 collar  , 係一個 ee 送比我嘅聖誕禮物 , 仲有埋我個大名 , 大家話襯唔襯我呢~!! 




                                                   行到日落西山 , 係時候回程 lu~!! 




                                     話咁快就行番出嚟水塘 , 我身後面就係楓香樹~!! 




                                       由於啲樹太高 , 唯有坐高啲影 , 先影到沙龍相~!!




                                可以唔駛同人迫就有紅葉影 , 行呢度估唔到有意外收獲~!! 




                            換咗支鏡影................效果好唔同 , 媽媽同我都好鐘意呢張相~!! 



                       玩到五點幾天開始黑 , 係時候回家呢 , 咁就過咗一個偷快嘅家庭樂~!! 






40 則留言:

  1. 碌碌條新頸帶好靚喎! 嗰日係咪好凍呢? 碌碌個樣有的木訥呀! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. B姐姐,你唔可以咁夜瞓架,要好好保養身體呢。
      嗰日唔係好凍,不過有啲攰唔想影相呢。
      條collar 真係好襯我呢。

      刪除
    2. 因為第二日短週不用返工, 所以才玩夜啲啫! 平時不會呢! 圚咕碌不用擔心呀! 哈! 哈! (^3^)

      刪除
    3. 原來係咁................咁我都放心啲~!!

      刪除
  2. 靚仔帶咗條靚collar,就更加靚仔

    回覆刪除
  3. 圓咕碌帶咗條靚colla簡直型爆呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真架? 聽到 Man Man 咁講好開心呢~!! ^0^

      刪除
  4. 我都去過呢間食dinner buffet, 真係吾錯~^o^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌媽 : 真係唔錯 , 一定有下次呢~!!

      刪除
  5. 唔駛同人迫,又可以影到紅葉,真係 very good!
    圓咕碌媽,呢間酒店的 buffet 唔錯啊,估唔到 lunch buffet 都有生蠔食,而且甜品睇嚟好好味添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩好早之前已經去咗大棠影紅葉 , 唔駛同人迫呢~!!
      咕碌媽 : 除咗生蠔 , 嗰個燕窩蟹粥都好高水準呢~!!

      刪除
  6. 抱抱碌碌BB先!今晚間再來。

    回覆刪除
  7. Oh my god...can see the standard of this buffet is soooo wonderful! All the dessert also is my favorite too❥❥❥After that go to exercise & see red leaf is very healthy leh!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估到靚姐姐都鐘意食甜品 , 媽媽話食得多甜品先會笑得甜呢 , 卡卡~!! ^0^
      爸媽真係好錫我架 , 佢哋唔怕頻撲都帶我去行山 , 仲有紅葉睇 , 好難忘呢~!!

      刪除
  8. 回覆
    1. 媽媽唔食得so嘅羊架,呢間唔so,所以媽媽食咗2件呢。

      刪除
  9. 件衫仔好靚^^
    你地成日都搵到D秘景影相架......哩度靚過大棠多多聲(雖然我未睇過大棠)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件唔算靚,我啲飲衫仲靚呢,卡卡。
      我哋都唔知呢度有紅葉睇,咁啱嚟到先知咋,卡卡。

      刪除
  10. 經圓咕碌導賞員介紹哩度有紅葉, 睇怕連哩度都會好多人黎哩...

    回覆刪除
  11. ee 好記得生蠔, 因為我在心理上極度抗拒它的質感, 我唯一一次食, 食完之後竟然原隻吐番出來 @@ .... 從此唔敢再食lu....

    回覆刪除
    回覆
    1. 原隻吐返出嚟?比月ee笑屎我喇,講真..........生蠔真係唔係人人都接受得到架。

      刪除
  12. 好彩你地一早去左大棠影紅葉
    我前個星期去大棠 (唔係影相, 係去朋友村屋BBQ)
    見到人山人海都咪話唔驚!
    可能出年要改地點去田夫仔喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........上年去大棠好似去咗旺角咁,嚇親我哋,今年一早去..........仲要揀埋平日,咁就避開哂啲人群呢。
      田夫仔一定無大棠咁多紅葉睇,比個心理準備你呢,卡卡。

      刪除
  13. buffet 唔錯WOW 多少錢呢??咕碌仔件冬裝加上金色頸飾好正豆 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Buffet 三佰幾蚊一位。
      條collar 係一位ee送比我嘅聖誕禮物嚟架,仲有埋我嗰名响度呢。

      刪除
    2. 三佰幾蚊 有生蠔 ^^ GOOD GOOD
      icic, 原來係 custom make :P

      刪除
    3. 係呀.........lunch buffet 嚟講真係多嘢食,雖然啲蠔唔算大隻,不過真係好新鮮呢。

      刪除
  14. ee最鐘意薑汁疏乎里, 一定要去試下! 圓咕碌個collar同件衫好襯, 好man好型仔, 媽媽真好心思...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰疏乎里薑味唔太濃,如果濃多少少就very good 呢。
      我嗰型像指導真係唔錯架,佢知道ee 讚佢,一定好開心呢。

      刪除
  15. 估唔到lunch buffet 都有生蠔同咁多嘢食啊 ^^
    去深井水塘有得慢慢影紅葉又唔洗同人迫, 又唔洗張張相後面都係人影 good 呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間响7樓,環境又正,無介紹錯呢。
      可惜嗰日太趕,四點幾先去到,唔夠光影得麻麻呢。

      刪除
  16. 呢間buffet真係唔錯喎, 貴精不貴多, 正

    回覆刪除