廣告

2011年11月1日 星期二

無得食士多啤梨~!!

由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 464)

10月30日星期日

今日爸爸媽媽一早起床 , 招呼完我食早餐 , 去廁所 , 原來佢哋約咗朋友飲茶 , 飲完茶返嚟接我去行山 , 响車上見到 ee 同 J 哥哥 , 好開心佢哋同我哋一齊去行山呢~!!

今次目的地係河貝水塘 , 泊好車..............由山腳一直行上山 , 途經有機農場 , 媽媽話入去睇吓有無士多啤梨賣~??




結果仲種緊..............要12月先有得賣, 啲大人唯有食住豆腐花先 , 媽媽話今次滑咗好多 , 好味呢~!!





咪以為我無得食 , 媽媽叫咗個"迷迭香芝士法包" 比我試吓 , 真係好好味呢~!!





坐响度等包包個心急樣 , 比媽媽偷影到呢~!!





食飽飽我哋响農場行吓 , 比我發現咗呢度有個仙人掌場~!!





當然要影番張相留念呢~!!





跟住行吓菜田 , 呢種菜叫做 "火焰菜 " 唔知我食唔食得呢~??





呢度有好多唔同品種嘅花~!!





媽媽見到咁靚嘅花花..................忍唔住攞咗部機嚟影~!!





媽媽都係鐘意影玫瑰花多啲~!!





臨走..............點少得叫人幫我哋影張大合照~!!





呢張全家福係大師 J 哥哥幫我哋影架 , 我好鐘意呢~!!





行完農場...............我哋決定上埋水塘 , 呢度係河貝堤壩~!!





環境仲好優美~!!





蝴蝶雙飛





係時候要行番落山 lu~!!





沿途又影吓花花





行到一半比爸爸發現另一邊山路可以行去石崗 , 仲有個小瀑布添~!!





影完相...............太陽開始落山~!!





從山上望下去仲見到西鐵站車廠~!!





天就嚟黑要行快啲至得 , 上到車已經五點鐘 lu ~!!





今日玩得好開心 , 謝謝 ee 同 J 哥哥幫我哋影咗好多全家福 , 媽媽同我都好鐘意呢~!!



沒有留言:

張貼留言