廣告

2011年5月2日 星期一

五.一勞動節


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 67)

5月1日(星期日)

今日天蔭蔭最適宜去郊遊 , 媽媽知道我鐘意跑草地 , 佢又想去海邊吹吹風 , 於是決定入東涌欣澳玩 , 我哋二點半响屋企出發 , 去到三點鐘左右 , 估唔到今日好好風呢~!!
嚟到第一時間跑入草地玩~!!

跟住做吓 model 比媽媽影~!!

突然間有個小妹妹走入嚟同我玩 , 原來佢有養狗仔架~!!

玩咗一陣佢要走喇 , 我好唔捨得呢~!!

呢度最多就係呢種黃色花花

我反而鐘意呢棵紫色樹 , 因為未見過 , 唔知叫咩嘢名呢??  

比我响草地揾到跌落嚟嘅花 , 真係好靚呀~!!

玩咗咁耐, 係時候去海邊吹吹風 lu............

企响度望吓海景先~!!

啲海風吹埋嚟..............好舒服呀)))))))

仲有好多飛機响我個頭頂飛過 ~!!

呢邊啲樹好特別  , 一條條好似毛蟲咁架~!!

比我遇見今日唯一一個朋友仔 , 打完招呼佢就走 lu ~!!

估唔到.............响呢度都見到蝴蝶~!!

仲可以學劉華咁坐戰車 , 型唔型呢~!!

坐完戰車已經四點半 , 係時候走 lu ..............

因為返屋企仲要比媽媽幫我洗白白 , 今日真係玩得好開心 , 爸爸仲特登揸車落屯門買我最鐘意食嘅餅餅, 姐姐自己焗架............又天然又好味 , 唔知媽媽幾時買焗爐自己整比我食呢??  媽媽話要同我啲朋友仔分金同味 , 於是約咗Miu Be 爸媽食dinner , 分咗一半比兩位靚女食 ,   我估佢哋一定鐘意食呢~!!
 

2 則留言:

  1. 梳乎: 圓咕碌, 多謝你o既好介紹, 原來欣澳可以比狗仔去玩o架? 我想問下係欣澳邊到可以比狗仔去o架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 欣澳MTR 出面啲草地同對面嘅海邊都可以比我哋行架~!!

      刪除