廣告

2017年9月28日 星期四

落街散步



7月19日星期三


今日終於無落雨喇 , 媽媽話今晚唔煮飯同我落街散步 , 補返上星期日無街去呢~!!



影張相留念先




行得未呢 ? 






出發喇~!!!!!!!! 






呢度可以放繩比我自由行






等我周圍聞吓先.................






睇吓我個開心樣 ? 






返到屋企樓下






有啲唔捨得添






玩夠喇...............返屋企仲要洗手腳呢~!! 




有得去街最 happy ~!! 


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 比日頭好好多,行得舒服啲呢。。😉

      刪除
  2. 爸媽有空再帶你去行街街^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最希望快啲凍,咁就可以一家人去行山。😉

      刪除
  3. 見到圓咕碌個開心樣,我都開心埋一份呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠感染你開心,我都好開心呢。😘

      刪除