廣告

2016年11月8日 星期二

郊遊樂之千島湖



10月30日星期日



今日有兩個 ee 約咗我哋一齊行千島湖 , 仲約埋我哋一齊食 lunch , 食完 lunch 先出發 , 唔講咁多.................去相呢~!!



泊好車...................行完長長嘅斜路...................話咁快就嚟到水壩



係咪好有那些年 feel 呢 ? 




响水壩影完相又出發 




天氣好好呢




嚟到千島湖................大家都坐低欣賞吓風景




跟住又再向前行




呢個位置最開陽....................可以將千島湖盡入眼簾




今次我哋想近距離接觸千島湖 , 所以越行越遠




沿途停下腳步 , 欣賞一吓大自然嘅美態




見到前面一班行山者回程 , 媽媽順便問吓路 , 結果再行只有山路 , 離千島湖越嚟越遠 , 証明我哋行錯咗路呢~!! 




唯有走回程路 , 因為有梯級 , 爸爸抱我行 , 比媽媽偷影咗




難得見到電塔 , 媽媽舉機影低留念




過咗樓梯級 , 自己行呢~!! 




經過呢舊大石




再村過叢林




話咁快就行返出大路




响水壩坐一陣 , 傾吓計




黃昏才落山 , 今日玩得好開心呢 ~!! 








10 則留言:

  1. 行錯路都一樣開心吖~~~可今次行左咁耐好叻喎
    最尾一張有蜻蜓入鏡添呀~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩位 ee 係媽媽嘅好朋友,佢哋未去過千島湖,叫媽媽帶佢哋去行吓,順便敘舊。
      下次揀另一條山路就最接近千島湖,行錯都好開心呢。
      嗰張相因為蜻蜓入境,媽媽覺得好得意,所以post出嚟比大家睇。😉

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔係,去到,不過唔係近距離接觸。😁

      刪除
  3. 行錯路睇到另一D風景都好呀~~好叻喎,自己行咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,睇吓其他風景都唔錯呢。😉

      刪除
  4. 我未去過喎,碌BB叻過我啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度我成日嚟架,下次同你去行吓。😉

      刪除
  5. 圓咕碌脚骨力好好喎,俾十個讚你至得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家差咗少少喇,唔可以行咁耐呢。😁

      刪除