廣告

2015年7月14日 星期二

七.一. 扮靚日


7月1日星期三

今日係公眾假期 , 媽媽一早 book 咗同我去扮靚靚 , 因為日本姐姐响西貢分店 , 所以爸媽同我要出西貢 , book 咗四點鐘...............我仲可以响屋企瞓個晏覺先出門口 , 大家係咪好心急想見吓我個新 look 呢 , 即刻去相~!!!!!!!!!



返到屋企都天黑 , 開咗燈影, 所以啲相無咁靚 , 笑容答夠~!! 



側側頭加朝偉眼神




今次個頭仔剪得短 , 但係啲手腳媽媽嫌唔夠短呢~!! 




下次叫姐姐再剪短啲先得 , 因為方便游水水 , 近排媽媽好懶 , 唔同我執相 , 搞到咁耐先同大家分享我嘅近況 , 真係唔好意思呢 , 我會話吓媽媽架喇 , 大家放心呢~!! 






21 則留言:

  1. 電屎人咩......雙眼好識放電好有神~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee.........錫啖你...........唔知殷師奶會唔會暈陀陀呢?

      刪除
  2. 我覺得圓咕碌點影都靚囉~~新look好好睇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到艾華斯咁講..........真係好開心呢。

      刪除
  3. 圓咕碌都夠靚啦,仲出埋朝偉嘅眼神,想殺死人咩!哈哈.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........邊有咁厲害,太誇獎我喇。

      刪除
  4. 碌BB真係至靚!仲側頭仔喎!我開心到合唔到口啦!
    係喎!手瓜起展呢!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有 janejane 讚我 , 開心屎我呢~!! ^0^
      無啦啦做咗大隻仔 , janejane 唔好笑我啦~!!

      刪除
  5. 大大的眼睛,精緻的面孔,樣子超可愛!

    回覆刪除
  6. Oh...Tony eyes make me drunk always XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaaa..............估唔到又整醉咗靚姐姐呢~!!

      刪除
  7. 新靚仔look神清氣爽, 好有夏天感覺, 令人聯想到去海灘暢泳呢! 期待咕碌最新泳裝相......:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........最快都要8月先有泳姿相睇呢,kaka

      刪除
  8. 嘩! 差啲 Miss 咗花美男新照添! (^皿^) (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 花美男? 哈哈..............比 B 姐姐咁讚 , 開心屎我呢~!! ^0^

      刪除
  9. 唔使扮已經咁靚,扮咗直頭靚爆鏡!

    回覆刪除