廣告

2015年6月22日 星期一

喜愛夜浦


6月9日星期二


自從天氣有成三十幾度之後 , 我改咗夜晚出街街 , 夜晚好難影相相 , 所以無相登...............就少咗寫 blog , 今日爸爸媽媽都要返工.............無諗過有街街去 , 估唔到佢哋放工之後 , 即刻帶我去深井回合 B 姐姐 , 原來仲有 GiCi 同乖乖家 ,  B 姐姐因為啱啱去完日本旅行 , 買咗手信比我哋 , 所以約我哋一齊食 dinner 呢~!!



謝謝 B 姐姐送咁多手信比我哋 , 除咗爸媽有份 , 我啲手信就勁喇.................有得玩又有得食 , 仲有得著呢~!! 




我答應過 B 姐姐 , 要著住佢送嘅日本衫 , 影輯沙龍相比佢睇~!! 






登登登...............鄧....................我型唔型仔呢~!! 






我卡唔卡娃兒 ? 






呢件夏祭衫好啱身 , B 姐姐真抵錫呢~!! 






嗰日我哋去咗陳記食燒鵝 , 媽媽掛住食 , 影得幾張相咋 , 大家唔好怪佢呢~!! 






介紹吓我啲朋友仔 , 灰色嗰個就係 CiCi 妹妹 , 下面嗰個就係型仔乖乖 , 我嗰日見到咁多朋友仔 , 所以心情特別靚~!! 





以上係媽媽用手機影 , 所以像素無咁靚 , 傾吓食吓...............咁就過咗一個愉快嘅晚上 , 食飽飽我仲行咗一陣公園先返屋企呢 , 報告完畢 , 謝謝收看~!! 




24 則留言:

  1. 真係好啱身,下次有咩日本節著出街就襯到絕呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件衫真係好正,唔知日本仲有咩嘢節可以著到呢?

      刪除
  2. 我都估唔到一買就中, 最初仲以為會細添! 不愧為狗界模特兒, 着得好好睇, 好靚仔呀! (*3*) (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 再一次謝謝你,件衫fit 到不得了。我好鐘意呢。
      係呢........唔知 B 姐姐幾時又去旅行呢?卡卡

      刪除
  3. 碌BB真係靚到衣枝班啦!卡娃兒到好想抱抱你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. janejane 讚到我面仔都紅喇,見到我一定要嚟個深情擁抱。

      刪除
  4. 卡娃兒到唔識講添,總之係好英啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到你咁講.........真係幾晚都瞓唔著呢,卡卡。

      刪除
  5. 嘩~圓咕碌嘅手信真係唔少呢!件衫真係著得好好睇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個 blog 友姐姐真係好錫我架,可能前世係好朋友嚟呢。

      刪除
  6. 好cute!圓咕碌得人錫,所以有咁多禮物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝大家嘅愛戴,我會好好珍惜大家呢。

      刪除
  7. 呢度都好熱呢~
    除佐返工,基本都唔想出街...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊最高34度幾,又係熱到唔想出街呢。

      刪除
  8. 我初初以為係個乒乓球拍 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaaa.............比你笑屎我呢 , 係把扇嚟架~!!!!!!!!!

      刪除
  9. WA~~~Super卡娃兒 夏祭look...actually sometime stay at home also not bad le :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靚姐姐讚賞,其實响屋企避暑都唔錯,有冷氣嘆之如,仲有爸媽陪住我,仲有骨骨食呢。

      刪除
  10. 真係好得喎! 好有夏日feel呢, 圓咕碌飛出香港, 變咗國際碌 (國際Look), hahaha......^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee 真係識氹我,飄飄然中.............

      刪除
  11. 你套衫仔好QQ, KAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 月ee 近排幾好嗎? 好掛住你呢?
      謝謝你抽時間來探我 , 好開心你喜歡我呢個 look 呢~!! ^0^

      刪除