廣告

2015年5月14日 星期四

母親節 2015



5月10日星期日

今日係一年一度嘅母親節 , 我決定全日陪住我至愛嘅媽媽 , 因為佢對我嘅愛係無微不至嘅 , 好開心比幸運之神選中 , 可以嚟到呢個咁温暖嘅家 , 謝謝媽媽呢十年嚟一直都咁照顧同關懷我 ,
媽媽 , I LOVE U ~!!!!!!!!!! ^0^


今日天蔭蔭 , 仲落過少少微雨 , 所以近近地响屋企附近行吓 , 行到嚟呢度影張相留念~!! 




世上只有媽媽好 , 有媽的孩子像個寶................., 一定要放張同媽媽嘅合照先~!! 




呢張 sweet 嗎 ? 




原來呢度開咗個新公園 , 雖然細細地 , 但係可以比狗狗入呢~!! 




其實去邊度行都無所謂 , 我都一樣行得好輕鬆自在 , 快樂就係咁簡單~!! 




當然一定要一家人一齊行先最開心呢




行到攰..................同媽媽一齊坐响度吹風風 , 順便欣賞吓呢棵咁靚嘅樹





行咗個幾鐘 , 係時候返屋企 lu ~!! 祝天下母親 , 母親節快樂呀)))))))))) 







18 則留言:

  1. 好恩愛好sweet呀~~~
    你好似恤左個新髮型喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,開心聽到朋友從相片中都感受到sweet 嘅感覺。
      睇返同你哋出街啲相,已經電咗髮,係十幾年都未試過電髮,4月尾搞搞新意思呢。

      刪除
  2. 碌碌幾時都咁開心只要有爸爸媽媽陪住! 嘻嘻! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅生命入面就只有爸爸媽媽,對我嚟講.........只要有佢哋陪住我,我就好快樂呢。

      刪除
  3. Oh baby all the snap is your good memories with mummy~ Make my heart melt indeed :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要同媽媽留住最美嘅一刻 , 謝謝靚姐姐讚賞呢~!! ^0^

      刪除
  4. 碌BB企鐵路軌小心呀!你嘅眼神就已經顯示愛媽媽愛爸爸啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........janejane 唔駛替我擔心,呢條路軌唔用架,所以我好安全呢。

      刪除
  5. happy yuen look mama day :)

    回覆刪除