廣告

2015年3月29日 星期日

鶴咀一日遊


3月22日星期日

响一個月前"豆豆"約定我陪佢去鶴咀遊 , 我一直都期待呢日嘅來臨 , 好彩响出發前病好唔駛改期咋 , 可以照原定計劃出發 , 首先去車豆豆朱屎一家 , 然後一齊去筲箕灣食 lunch , 食飽飽坐紅 Van 入鶴咀街口落車 , 落咗車沿石屎路行入村.................估唔到條村有好多村狗 , 沿途都要爸爸媽媽輪留抱住我 , 行過哂條村先可以落地行呢~!! 


話哂第一次嚟呢度 , 當然要同媽媽影吓呢個指示牌~!! 




點少得豆豆朱屎家呢






話咁快就行到嚟電壓站






沿途都可欣賞無敵大海景






吹住海風行真係好舒服






我身為男子漢 , 當然要响後面保護呢兩個女子






行咗好耐..............終於都見到燈塔喇~!!!!!!!!! 呢座白色圓形燈塔 , 建於1875年,係香港第一座嘅燈塔,亦都係本港現存五座戰前燈塔之一 , 由於歷史悠久,燈塔於2006年被列為法定古蹟 , 係咪好值得行吓呢~!! 






呢度影相真係一流






行咗咁耐................同豆豆坐响燈塔吹吹風







真係大風到吹得郁我呢~!! 






       兩個媽媽加兩個寶貝一齊合照                                當然唔少得咕碌一家呢



 



影完燈塔 , 我哋又行去屋仔嗰邊影鯨魚骨






我身後面就係好大條鯨魚骨呢~!! 






影完相又要回程 lu 






比爸爸捕到我嘅飛相






行返出嚟電壓站 , 同朱屎影張合照留念






仲有三個嘅大合照






欣賞埋咁靚嘅黃昏





出返路口要搭的士返筲箕灣 , 豆媽一早訂好枱同我哋食 dinner , 食完 dinner 送佢哋返屋企 , 我哋就回家 , 今日玩得好盡興呢 ~!!!!!!!!! 








18 則留言:

  1. 哩條路線都幾舒服咁呢:)你唔講都唔知個邊有燈塔睇添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條路真係好舒服 , 可惜無廁所去 , 忍幾個鐘真係幾辛苦呢~!!

      刪除
  2. 咕碌仔好Gentleman,係後面保護兩位靚女

    回覆刪除
    回覆
    1. 有圖有真相 , 我真係紳士嚟呢 , 卡卡~!!

      刪除
  3. Wa~Thank you to guide me to see this "香港第一座嘅燈塔"... very very meaningful :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗欣賞咁有價值嘅燈塔 , 仲有個堡壘 , 不過唔夠時間行埋呢 , 唯有下次再去過~!!

      刪除
  4. 碌碌, 好彩! 好返! 先可以玩得咁開心咋! (^0^) (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.............好彩及早睇醫生 , 先可以同女神去街街呢~!!

      刪除
  5. 同女神坐在燈塔吹風個張相有d似結婚相吖~ 咔咔咔

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咔咔..............當時我都咁諗呢~!!!!!!!!

      刪除
  6. 燈塔下面張相,碌BB企得好牙咽呀!小心呀BB!
    豆豆好靚女,不過碌BB個樣最Q!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔牙咽 , 我訓練有數呢 , janejane 唔駛擔心~!!
      豆豆剪短咗啲毛毛 , 個樣好少女 , 我不嬲响 janejane 心目中都係最 Q 呢 , 卡卡~!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 如果當日有埋藍田白雲 , 一定仲靚呢~!!

      刪除
  8. 月ee 忙完熊媽媽的事了, 終於回來見大家了, 看到你們開心一家, 心裡relax 了很多

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎你呀..............月ee , 知道你無事 , 我好開心呢~!!
      咕碌家比多啲正能量你 , 你要 keep 加油呢~!!

      刪除