廣告

2015年3月12日 星期四

麥理浩徑( 10 段 )


3月8日星期日

今日三.八婦女節 , 去邊度玩當然由媽媽話事 , 媽媽話好耐無行過麥理浩徑第10段 , 我當然舉腳贊成啦...............我哋二點幾出發~!!!!!!!! 


上到山可以遠望"哈羅國際學校"



原來呢度有啲樹係滙豐種植




我呢身 look 行山係咪好型仔呢 ? 




沿途欣賞吓花花




呢段路可以行到去屯門市中心




不過都幾多人行架




仲遇到我身後呢家外國人 , 兩個仔仔好可愛 , 不停叫我 doggy , 仲同我玩咗一陣呢~!! 




坐响度吹吓風又幾舒服




行到熱終於可以除衫 free run 




爬上樹扮吓樹熊先................




四點幾回程 lu 




前面有幾隻狗狗喎 ? 




呢隻鋼毛犬已經十三歲 , 隻眼已經睇唔到嘢 , 多得呢對主人好有愛心收養返嚟~!! 




仲有左邊隻唐狗都無咗一隻眼 , 都係早兩年收養返嚟架~!! 




呢隻得五歲 , 好鐘意同我玩 , 不過玩得太粗魯 , 玩咗一陣...............我無興趣呢~!! 




係時候回家 lu~!! 



返到屋企洗完手腳吹完毛 , 食埋糧已經六點幾 , 爸媽趕住去接嫲嫲 ee 去食韓燒 Buffet  , 呢餐係同嫲嫲慶祝生日 , 响度預祝嫲嫲生日快樂 , 身體健康 , 咁就過咗一個愉快嘅 family day ~!! 











27 則留言:

  1. 你件毛毛衫好靚,特別有型!!
    好快我地就見面喇~嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件衫媽媽新買比我架,佢話再唔著就要冬天先有得著呢,卡卡。
      係呀........好期待呢。

      刪除
    2. 係咪去野餐?揾緊地方呢。

      刪除
    3. 好耐未試過野餐喇!
      我本身就想去塱原... 其次就南生圍,清水灣郊野公園 (仲可以 BBQ 添 LOL)... 但四五月香港開始轉季,希望唔會太熱&落雨喇...

      刪除
    4. 咕碌爸知道你想野餐 , 講笑咁話: 玩到咁大呀))))))) 比佢笑屎我呢~!!
      塱原我都未聽過 , 等我上網揾吓資料先 , 南生圍都唔錯 , 清水灣好耐都無去過 lu , 都可以去吓 , 希望到時天氣會好啦~!!

      刪除
  2. 件新衫真係超有型!無得輸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件衫又平又靚又抵著 , 媽媽買完笑咗好耐呢 , 卡卡~!!

      刪除
  3. 件衫好型,咕碌仔著得好帥

    回覆刪除
    回覆
    1. 話比你知吖 , 我呢個帥哥嗰日氹到唔少行山友嘅歡心呢 , 卡卡~!!

      刪除
  4. 吹吓風o個張相可愛到不得了!點解你咁乖o架?10個like啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈............我由細到大都好乖架 , 所以爸媽錫到我燶呢 , 卡卡~!!

      刪除
  5. Wa baby your outer look soon cool!!
    Hopefully HK got a lot of "愛心好主人"

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐,專業模豆係要有 cool 嘅一面,証明我成功咗呢,卡卡。
      呢對狗主之前養咗3隻狗,有2隻年紀大去咗彩虹橋,所以佢哋決定收養返2隻狗呢。

      刪除
  6. 好鐘意第三張,成個專業MODEL咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........我真係一個 top model 嚟架。

      刪除
  7. 哈哈, 你竟然遇到我另外一個Blog 友, 佢哋係 Bow爺 (萬能梗), ACCA (羊妹-Le Bedlington Terrier)同 GB (唐狗, 曾被箭豬所傷), 佢哋好可愛咖! (^0^) (^0^)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來 B 姐姐識得佢哋嘅,媽媽同佢哋主人傾狗經傾得好開心呢。

      刪除
    2. 係呀! 因為其中一隻去咗彩虹橋的大哥同 B 哥係同一品種, 而樣子和性格都好似. (^皿^), 而Bow 爺只係近這一兩年才完全盲晒, 但佢仲好叻仔, 自己可以去廁所, 食飯, 基本日常生活沒大問題. (^0^)b, 羊妹, 因為全家都係仔, 只得佢一個女, 所以成個男仔頭咁! (^0^) (^0^), GB仲威, 上個新聞, 因為比箭豬所傷, 而家成為家中一份子, 都經常被媽咪讚! (^0^)b 佢同Bow 爺好好兄弟咖!

      刪除
    3. 原來係咁,我都知道大哥嘅事,佢個主人同我講佢好靚仔架,聽得出佢哋好自豪曾經有大哥响身邊,GB 好似有少少惡,佢哋主人拉實條繩唔比佢同呀仔玩,羊妹最細,太貪玩,追住呀仔玩,但係玩得太過粗魯,呀仔玩玩吓都唔肯同佢玩呢。

      刪除
  8. 型仔得來又高貴! 貴公子 lol !

    回覆刪除
  9. 好型仔呀, 媽媽好識買靚衫仔比圓咕碌呢! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個 body 只有媽媽最清楚,所以我對佢好有信心呢,卡卡。

      刪除
  10. 嘩, 圓咕碌你呢隻行山LOOK型仔到不得了喎!!
    我想請教下咕碌媽咪行呢段路係咪揸車車去,有得泊低車車行完返轉頭架? 因為我都想帶JIMJIM去下呀!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 揸車可以上到山,有位泊低架車,仲有兩條路比你揀,行完要回程攞車,不過都好方便呢,帶 JimJim 去記得影多啲靚相。

      刪除