廣告

2014年12月18日 星期四

親友叙會@ BBQ


12月6日星期六


講返上個禮拜六 , 我去咗 QQ 嫲嫲屋企 BBQ , 咁大個仔第一次夜晚燒嘢食 , 仲要响村屋天台燒 , 真係好好玩 , 兩家人加埋十幾人好熱鬧 , 今次無帶大機去影 , 只係用手機影 , 質素一定無咁好 , 多多包涵呢~!! 


咁耐無見 QQ , 當然要同佢影返張合照留念~!! 



呢個係我個表妹 , 我由細睇到佢大 , 依家抱得起我 , 真係大個女呢 , 卡卡~!! 




因為我..................表妹好鐘意狗狗~!! 




睇吓表妹同我幾老友




天台好大風 , 我同 QQ 都要著衫衫




啲大人開心到開香檳飲 , 點解無我份呢? 




謝謝 QQ 媽嘅邀請 , 我哋一家玩得好開心呢~!! 




有講有笑 , 玩到十二點幾車婆婆返屋企 , 跟住我哋一點鐘先返到屋企呢~!! 



咁大個仔真係未試過玩到咁夜 , 攰到响架車瞓著咗~!! 謝謝 QQ 媽嘅聖誕禮物 , 下次記得唔好揀初一 , 十五 BBQ , 搞到媽媽同你都食唔到嘢 , 只係食包包同栗米 , 蕃薯 , 菇菇 , 好彩我都有蕃薯食 , 好温馨嘅親友叙會 , 下次一定要安哥 ~!! 








18 則留言:

  1. 哩D天氣圍埋BBQ最啱!用手機影都無所謂啦,聚會玩得開心就好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀..............最緊要開心呢~!!

      刪除
  2. 手機記載親情友情都好有意義嘛!真和善比美始終都重要d嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎..........janejane 講得好有道理呢。

      刪除
    2. 想問問碌BB生日會在那天呢?因為一月廿日我會同家人去台灣喎!

      刪除
    3. 日子定咗1月18日,場地未可以book 住,最快下星期五就知,到時再通知你,好嗎?

      刪除
    4. 我個e-mail:janeorjane@gmail.com

      刪除
    5. 收到喇..............再通知你呢~!!
      祝你除夕夜快樂~!!!!!!! ^0^

      刪除
  3. 碌碌, 你個頭同表妹一樣大咖! 我都想住村屋呀! 因為可以時時BBQ呀! 嘻嘻! (^0^) (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.............錯覺嚟架 , 我啲毛毛長咋 , 查實我個頭仔好細呢~!!
      住村屋有村屋好 , 不過我同媽媽都係鐘意住高樓大廈多啲呢~!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀..............可以欣賞吓夜空嘅星星 , 唔錯架~!!

      刪除
  5. 有無野啱你食先?定係.....有得睇無得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...............証明殷師奶無睇內容 , 抵打呢~!!

      刪除
  6. 村屋天台BBQ ~ missing this program very much...specially in winter time can have good atmosphere le!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到靚姐姐都試過响天台BBQ,真係幾好玩呢。

      刪除
  7. 一家大細有自己地方bbq 真係正, 想食咩買咩, 小毛孩又可以 free run ^^

    回覆刪除