廣告

2014年11月27日 星期四

行山好去處三


11月23日星期日

今日天朗氣清 , 太陽伯伯又出嚟開工 , 下午氣温高達26度左右 , 完全唔似入冬天氣 , 不過都無阻咕碌家去行山嘅計劃 , 今次我哋揀咗大欖林道>深井水塘段行山~!! 



睇吓今日幾好天 , 藍天白雲 , 曬到我矇哂眼呢~!! 



呢到好好行 , 全部石屎路嚟架~!! 




深井水塘好滿水 , 中間仲有兩隻鴨(兩點白色就係鴨)响度玩水 , 不知幾寫意呢~!! 




行咗一陣 , 同媽媽坐响水塘 relax 吓




hea 完又出發 lu 




因為太曬關係.................我哋行咗一條有樹蔭嘅地方




行到嚟呢度就回程




我哋由深井水塘行過嚟 , 嚟到呢度有條樓梯通去深井




無呃大家架...................全條路都有樹蔭 , 行得我好舒服~!! 




呢度仲有片小草地比我跑 , 跑完做吓模豆比爸爸影




行咗個半鐘去攞車呢



今日我玩得好開心 , 亦希望大家睇得開心呢 , 再見~!! 







26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我係一個 top model 嚟架,訓練有素呢,卡卡。

      刪除
  2. 深井水塘好清幽真係唔錯的地方 ^^

    回覆刪除
  3. 越來越乖!碌BB等我抱啦!^_^

    回覆刪除
  4. 我發現通常水塘線都幾好行呢~~

    回覆刪除
  5. Oh Baby I guess you have the plan to grooming before Xmas right ...keekee

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本姐姐好full ,依家book到12月尾,過咗聖誕先扮靚靚呢。

      刪除
    2. 其實我啲毛毛依家都未好長,不過上鏡影相就好似好長呢,卡卡。

      刪除
    3. So envy...I still wait my hair longer & longer le baby :)

      刪除
    4. 哈哈............比靚姐姐笑屎我呢~!! ^0^

      刪除
  6. 回覆
    1. 响屯門嚟架,你一定鐘意呢。

      刪除
    2. 係鍾意易行有遮蔭, 不過屯門好遠~

      刪除
    3. Oh..........咁就有啲可惜呢。

      刪除
  7. blue sky, happy mood ~

    回覆刪除
  8. good good sunshine, & sunshine family.... ^^v

    回覆刪除