廣告

2014年3月23日 星期日

謝謝你的愛


3月16日星期日

呢排約親啲朋友仔都係未曾見過面 , 但係又認識咗一段日子 , 今日呢個都唔例外 , 佢係我其中一個 blog 友仔嚟架 , 佢之前去咗旅行 , 仲幫我求咗度平安符 , 知道咗呢件事之後...............真係又窩心又感動~!! 

B 姐姐 , 謝謝你呢份心意 , 咕碌收到哂呢~!! ^0^



同姐姐食完 lunch , 之後嚟咗元朗運動場行吓




媽媽都話要同姐姐影張合照留念




跟住行咗嚟公園呢邊




目的地係元朗狗公園 , 我都係第一次嚟呢度玩~!! 




估唔到响度識咗呢個新朋友仔 , 佢得歲幾................非常活躍~!! 




跟住又嚟咗呢個白威朋友仔




同佢玩咗一陣我就走開咗




做吓 model 比爸爸影




企到咁高係咪好有型呢~?




媽媽拎咗姐姐送比我個欖球波波同我玩 , 我準備好喇..................




哈哈................接到 , 後面個小朋友想搶我個波波 , 放馬過嚟啦~!! 


 


搶唔到走咗 lu 




睇吓我玩得幾開心




來來回回不停接




快樂就係咁簡單




我真係好鐘意呢個波波架




有幾鐘意 ? 睇我 e 哂牙唔比媽媽搶個波就知啦 , 咁邪惡嘅一面爸爸話影比大家睇 , 真係失禮哂~!! >.<




B 姐姐真係太客氣 , 除咗响波上宮求咗度平安符比我 , 仲買咗包零食同波波比我 , 估唔到連媽媽都有手信收 , 真係錫哂姐姐呢~!! 



謝謝你對咕碌家嘅厚愛 , 希望今日出嚟無悶親姐姐呢~!! 







26 則留言:

  1. 好少見你咁惡架,都是第一次~~嘿嘿* lee d 叫真情流露

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉..........真情流露之嫲,有咩嘢咁邪惡呢,卡卡。

      刪除
  2. 碌碌唔乖, 兇媽咪,要打 pat pat 吖,如果真係伸手攞,佢會唔會真係咬你 ka?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌媽:唔會,佢嚇吓我咋,我要攞點會唔得吖,卡卡。

      刪除
  3. 圓咕碌條頸帶好sharp 好型啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條collar 係媽媽送比我嘅生日禮物嚟架,意大利真皮...........仲要人手造,係咪好靚呢?我都好鐘架。

      刪除
  4. 第一次見圓咕碌e牙仔z,好惡下喎

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都估唔到有咁多人愛錫我,開心ing~!!

      刪除
  6. 好幸福呀~見朋友之餘仲有禮物收~~

    回覆刪除
  7. 碌BB好靚仔呀!就算e起棚牙都係想維護主權(玩波的),初初都俾d牙嚇一嚇,諗一諗如果佢棚牙唔尖嘅話,就唔覺得惡喇!何況BB根本就唔係蝦人蝦狗的,而係本性善良的乖BB,識得say no呀有主見呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaaa...........都話咗janejane 最明白我架啦,我只係維護我嘅波波,無意傷害其他人,我真係好善良架,其實媽媽都好欣賞我咁有主見,覺得我呢一面好可愛呢。

      刪除
  8. 圓咕碌其實好乖嘅, e 哂牙只不過係同媽咪玩下啫,配合劇情需要麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都比Man Man 睇寸咗添,唯有承認呢。

      刪除
  9. 嗰個係健康符嚟! 我見到嗰時就諗起碌碌早前胃仔痛, 所以就求一個比佢, 希望碌碌胃病唔好再出現. 嗰日我玩得好開心, 不過怕太熱情嚇怕碌碌同你呀! 其實嗰日見到碌碌用唔同方法悍衛佪波, 佢好聰明就真. (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. B 姐姐,真係好多謝你咁錫碌碌,度健康符我會好好保管,再一次謝謝你。
      其實爸媽好鐘意睇我 E牙,佢哋覺得我好可愛呢,卡卡。

      刪除
  10. 你個E 牙樣一D 都唔邪惡, 可愛就真 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 月ee都咁覺得(可愛)?咁我就放心哂呢。

      刪除
  11. Many friends also treat you sooooo well...no wonder can "哂牙" la~~~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........哂吓棚靚牙,嗰個都睇得開心呢。

      刪除
  12. 都唔係咁'邪惡'嗟, 爸爸唔得咁話咕碌仔架, 佢d死忠粉絲唔肯過你架! (ee都係其中之一), wakakaka ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee , 啜啖先 , 有你呢個忠實粉絲 , 我就心滿意足呢~!! ^0^

      刪除
  13. B 姐姐真係好有心, 去旅行,心中都記掛住碌碌有胃痛, 真係好感動

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉.........B 姐姐同我素未謀面都對我咁好,真係好感動呢。

      刪除