廣告

2014年1月21日 星期二

最後一個單位數的生日



1月21日星期二


今日係我嘅大日子 , 仲係今年最後一過嘅單位數字生日 , 快樂嘅時光過得特別快 , 唔想認老都唔得呢~!! 每年到咗呢一日 , 爸媽一定訂個蛋糕同我慶祝 , 今年都唔例外 , 聽講呢個蛋糕好特別架 , 有幾特別 ? 等我拆開佢睇吓先................!!

 嘩..............呢個蛋糕真係好靚呀 , 隻狗仔原來係依照我個樣嚟做架 , 都有幾分似 , 個鼻做得唔係咁似 , 仲有個下巴最唔似 , 我邊有咁多白色毛毛呢~?? 




































我呢個生日碌型唔型呢 ? 件衫係爸媽送比我嘅生日禮物嚟架~!!  






同個蛋糕影番張合照留念~!!  



 

爸媽咁錫我..................又點少得同爸媽影張合照留念呢~!!


 




 




拆開啲番糖 , 就變咗南瓜雞肉蛋糕



 點好蠟燭 , 等我許個願先...............


 


 我希望一家人能夠身體健康 , 媽媽整多啲好嘢比我食................


 


 仲有同我去多啲街街 , 咁我就心滿意足呢~!!


 


 食得未呀 ? 好心急呢..............., 食完蛋糕拆禮物 lu~!! 


 


多謝"仔仔媽"送嘅靚靚煲呔 , 仲有" Mui Be " 媽送嘅利是 , 最後多謝"哈比媽"送嘅玩具同三文魚零食 , 當然唔少得媽媽買比我嘅意大利 handmade 真皮 collar , 樣樣我都咁鐘意 , 錫哂你哋呢~!! 













最後送上媽媽今日幫我影嘅沙龍相 , 希望大家鐘意呢~!! 





影張生日側頭碌電吓大家先~!! 



最後要影吓背面比大家睇 , 爸媽送比我件衫連褲 , 係咪好型仔呢~!! 


































話比大家知...............個生日蛋糕真係好好味 , 媽媽話個蛋糕可以比我食足幾日 , 今年生日我真係好...........好................好開心呢~!! ^0^







44 則留言:

  1. 祝碌碌身體健康 ^0^ 幸福快樂 ^0^ 日日有愛心媽媽自家製食物 ^0^ 爸媽錫哂你 ^0^ Happy Birthday to 圓咕碌 ~!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ee , 收到哂你嘅祝福 , 錫啖你先(啜啜)~!!

      刪除
  2. Mui mui & Bebe : Happy birthday to u ))) Happy birthday to u ))) Happy birthday to 教練 ))) Happy birthday to u ))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 好感動.............Mui Be 真係乖 , 真係無收錯呢兩個學生呢 , 多謝哂~!!

      刪除
  3. WOW~Your dreams must come true, Mummy & Daddy treat you so well!
    May I give you birthday kizzzzzz?! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝靚姐姐,我都相信生日願望會成真。
      靚姐姐出到聲,我恨咗好耐喇,要大大力啜啖你至得,啜啜........收到嗎?

      刪除
    2. OhOh...收到! I also 大大力啜啖你hor ^^

      刪除
    3. 靚姐姐個香吻好甜呢,卡卡。

      刪除
  4. 生日快樂呀,圓咕碌!真係點睇你都唔似去到最後一個個位數生日囉XD
    祝你同爸爸媽媽笑口常開,身體健康,願望成真^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝艾華斯讚我 keep 得好好 , 開心 ing ~!! ^0^
      你嘅祝福我全收到哂 , 謝謝你 , 唔知幾時有機會食到你整嘅包包呢?

      刪除
  5. *** HAPPY BIRTHDAY ***

    日 日 食 玩 瞓
    狗生充滿 FUN !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝丸丸嘅祝福 , he..........hee...............承你貴言呢~!! ^0^

      刪除
  6. 又長大一歲了呢!
    希望圓咕碌身體健健康康,有更加多好野食,有更加多街出,有更加多 fans 惜惜,日日開心唔煩惱 <3 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝姐姐遙遠嘅祝福 , 錫哂你~!! ^0^

      刪除
  7. 碌碌, 生日快樂呀~! 最緊要身體健康, 每日都幸福快樂~ 生日look好型仔呀! 一D都唔似9歲, 似3歲多D!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............仔仔媽真係好錫我呢 , 氹到我呢..............我都想年年似3歲 , 謝謝你一直以嚟嘅寵愛 , 錫啖先~!! ^0^

      刪除
  8. 咕碌仔 ^^ 生日快樂,身體健健康康, Happy Happy Everyday ^^ 我以為咕碌仔係3-4歲tim, 活在幸福的家係唔同d gei

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝森里,全部祝福都收到哂呢。
      只要保持心景開朗,就會後生啲呢,卡卡。

      刪除
  9. happy birthday to 圓咕碌! 祝你日日開開心心, 享受媽咪的美食, 胃病同緊張遠離你, 做返個快樂嘅小朋友.....^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Grey ee , 大家都要身體健康呢。

      刪除
  10. 碌碌, 你件衫仔好靚呀! 祝你所有生日願望都會實現! 最緊要身體健健康康! (*3*)

    回覆刪除
  11. 碌碌, 生日快樂,長 長 9 9 活到多過99.啲相影得好有男人味,大個仔 la, 電暈人. :) @.@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 Angelo 祝福,唔知係咪年紀開始大,啲男人味好自然咁散發出嚟,擋都擋唔住呢,卡卡。

      刪除
  12. 圓咕碌,生日快樂呀,你真係好靚仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次响養貓咪嘅朋友口中聽到讚我靚仔,嗰感覺好得意呢,謝謝你。

      刪除
  13. 圓咕碌生日快樂!!! 個CAKE同新衫都好靚呀!!
    你仲KEEP得咁好一D都唔似最後一個單數生日呀!!
    最緊要健康,日日食玩瞓,聽爸媽話,咁就年年都係單數生日啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 jim jim 咁誇獎我 , keep 得咁好一啲都唔容易架 , 要心景時常保侍開朗 , 又要每日做適當嘅運動 , 仲要有均衡嘅飲食習慣 , 美容都唔可以缺小 , 係咪好難呢 , 謝謝你嘅祝賀 , 我全收到哂呢~!! ^0^

      刪除
  14. 咕碌仔, 補祝你生日快樂, 心想事成 ~ 你一d都唔似下年就是雙位數的生日呢, 好明顯你有baby face 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝月ee 嘅遲來祝福 , 我呢塊 baby face keep 得唔容易呢 , 卡卡~!!

      刪除
  15. Happy birthday ar 圓咕碌, 祝你身體健康, 越大越精靈可愛!

    回覆刪除
  16. 生日快樂呀靚仔! 遲咗少少...祝您身體健康,日日有食神!

    回覆刪除
  17. 碌碌BB,我前晚來過探你o架!夜得滯怕嘈醒你囉!衣家得閒即刻來抱抱你啦!
    補祝生日快樂!身體健康!你們全家都幸福!抱多幾抱先!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!我見到你媽媽捉得你好實咁嘅!

      刪除
    2. jane jane , 你仲話日日嚟探我? 我唔信你呢.................因為我生日你都唔知道 , 除非你送番份禮物比我.................咁我就原來你啦 , 卡卡~!!

      刪除
    3. 媽媽雙手緊握權頭 , 又點會捉到我好實呢 , 傻瓜 jane jane 嚟架~!! ^0^

      刪除
  18. 碌碌BB,我得閒就會來探你啦!你已經係我去得最多次數的blog友仔啦!
    你咁多禮物呢!我唔知仲有咩禮物啱你喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........同你講笑咋,我知你錫我呢,至於禮物..........唔駛你送,抱多我兩吓就夠喇。

      刪除
  19. 圓咕碌生日快樂呀﹗祝你身體健康,笑口常開﹗

    回覆刪除
  20. 補祝圓咕碌生日快樂!
    生日蛋糕同collar都好靚,collar嘅顏色我都好鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man 好耐無嚟探我,係咪好忙呢?
      謝謝你遲來的祝福。

      刪除