廣告

2013年3月25日 星期一

一啲都唔浪漫


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 305)

3月24日星期日

天文台話今日下午會有雷雨 , 媽媽怕我無街去 , 所以提早叫醒爸爸 , 十一點半預備同我出發嘅時候 , 街外就落起雨嚟 , 爸媽唯有落樓下食個lunch 先 , 食完返嚟希望停咗雨就同我出街街~!!  好好彩天公造美 , 咁我就有街街去喇~!!!!!!!!!!


嚟到大棠騎吓木馬先~!!




見到啲花開得咁燦爛 , 心情都特別靚~!!





巧遇咁靚嘅蝴蝶响度採花蜜~!!





爸爸影完未呀? 坐响度等咗你好耐喇~!!





睇吓我行得幾開心~!!





估唔到有紅葉影 , 爸爸又點會錯過呢個機會呢~!!





行咗差唔多一個鐘頭就開始落雨 , 唯有掉頭走 , 媽媽拍手叫我行快啲 , 因為我哋無攞雨傘~!!





結果雨越落越大 , 好彩有爸爸件防水褸擋雨 , 一家三口只靠呢件衫行落山 , 爸爸雖然抱到我落山 , 不過我個頭都淋到濕哂 , 返到屋企媽媽換好衫褲即刻同我沖涼涼 , 吹毛毛 , 原來雨中漫步一啲都唔浪漫~!! 哈哈.............雖然唔浪漫..............不過都幾有趣~!!

沒有留言:

張貼留言