廣告

2012年3月13日 星期二

優閒寫意母子行


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 372)

3月10日星期六

今日係嫲嫲嘅生日, 响度祝嫲嫲生日快樂~!!!!!!!!!  最緊要身體健康~!!   爸爸媽媽今晚要陪嫲嫲食生日飯 , 所以媽媽趁住今日無落雨 , 決定提早一日同我去街街呢~!!  好耐無試過兩母子落樓下公園行lu , 心情好興奮~!!!!!!!!

由呢度開始.................我可以自由行~!!





咁耐無嚟呢度..............唔知仲有無我陣味呢~??





睇吓我幾忙................周圍聞~!!!!!!!!





話咁快就行到嚟天橋~!!  



 
今日天蔭蔭 , 我同媽媽行得好舒服呢~!!





沿途有好多呢種花花~!!
 

   
估唔到响呢度見到呢隻咁靚嘅雀仔 , 媽媽好後悔無帶大機落嚟影 , 唔係就可以打雀~!!




睇吓我哋行咗幾遠(紅色指示嗰度就係天橋嚟呢)




行過另一邊天橋走喇~!!!!!!!!!





咁快就要返屋企 , 玩多陣得唔得呀~??   




媽媽見我咁楚楚可憐...............同我响張櫈度坐多一陣~!!!!!!!!!
 



坐到三點半係時候返屋企 lu , 途經學校 , 發現多咗呢啲塗鴉~!!
 





仲有點少得木綿樹開花呢個情景呢~!!






行咗個幾鐘 , 返到屋企比媽媽沖涼涼 , 吹毛毛 , 大頭狗又嚟喇~!!
 




雖然同媽媽去街只限响屋企附近 , 不過我都好珍惜同媽媽兩母子行街街呢~!!  感受到媽媽對我嗰份愛 , 謝謝媽媽呢~!!!!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言