廣告

2017年6月15日 星期四

短遊田夫仔



4月9日星期日



今日都幾熱吓 , 我哋等到四點幾先出發 , 目的地係田夫仔 , 爸爸今日有帶大機同我影相相 , 開心屎我同媽媽呢 ~!!


我哋沿住斜路一直上 , 頭段都比較辛苦 , 行到爸媽索哂氣 , 我自己一早跑咗上山等佢哋 , 係咪好叻叻呢 ? 





媽媽話呢度靚 , 叫爸爸同我哋影合照留念






再上少少就有櫈仔比我哋休息吓






地上有啲黃色花花 , 影出嚟又幾靚喎






砌個心心先..................






坐响入面影張相






哈哈.................好似坐出面靚啲呢~!! 






坐响呢度吹吓風都好舒服







因為有蚊針爸爸  ,  我哋行咗半個鐘就回程呢




咁又過咗一個愉快嘅  family day  , 下次見~!! 





6 則留言:

  1. 今次咕碌張張都笑得好開心,好甜~~

    回覆刪除
  2. 咕碌仔,唔得自己跑上山,一定要同埋爸媽一齊喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道 , 下次唔取 , 嗰度其實好安全.........ee 放心呢~!!

      刪除