廣告

2017年6月16日 星期五

終於同家英妹妹見面喇



4月23日星期日


我身為家英嘅舅父仔 , 一定要同佢去行吓山 , 吸收吓新鮮嘅空氣 , 順便聯絡一吓感情 , 揀咗個易行嘅水塘比家英試吓路先 , 即刻去相..............!!


第一次見面 , 影張合照先



家英 family 




點少得同媽媽影合照留念




當然唔少得嚟張大合照呢~!! 





睇吓我玩得幾開心




家英妹妹影相都算淡定




仲識跟住我哋行




叻女嚟呢~!! 



今次我哋行咗唔夠一個鐘頭 , 因為開始落雨 , 送完家英返屋企 , 我哋都回家 lu , 今日玩得好開心呢~!! 




14 則留言:

  1. 妹妹仲好BB呀~~身形好迷你,要好小心怕好易踩到

    回覆刪除
    回覆
    1. 家英真係超細身,真係要好小心照顧呢。😉

      刪除
  2. 近排天氣不穩定,圓咕碌出街記得帶遮呀!

    回覆刪除
  3. 兩隻都咁乖乖,企定定影靚相!*^O^*

    回覆刪除
  4. 舅父仔, 家英妹妹有無潛質做你入室弟子呀! (^0^) (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我觀察完,應該都有嘅,等我培訓吓佢先。😉

      刪除