廣告

2012年9月26日 星期三

媽媽也瘋狂


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 647)

9月16日星期日

媽媽兒時最喜歡睇叮噹卡通片 , 因為佢覺得叮噹好叻.................除咗身上有個百寶袋之外..................仲好喜歡幫人 , 心地善良................外型仲好可愛呢~!!


等我唱首歌比大家聽啦..................圓圈加一點, 圓圈加一點 , 下面畫枝波板糖 , 再畫個呼拉圈  , 再畫個呼拉圈 , 六字畫好將它反轉 , 加個飛碟兒................
唔知大家仲記唔記得呢首歌呢~??




今年係叮噹(即多啦 A 夢) 百歲誕辰 , 某大型商場擺放了100個唔同造型嘅叮噹比大家參觀 , 媽媽之前帶埋相機嚟過一次 , 可惜人太多 , 放棄咗 , 今日係最後一日, 媽媽非去不可 , 為咗影得舒服啲..................罕有地六點三全家人起身梳洗 , 六點九個字出發 , 七點半去到................., 以為咁早會好少人啦~!!





點知差唔多有成百人响度................雖然未致於人山人海 , 但係都要排隊影相呢~!!





企埋响個郵箱上面都高唔過叮噹添~!!





比個近鏡大家睇吓.................我可愛啲定叮噹可愛啲呢~!!





每個叮噹下面都一個IR Code , 用手機scan 一吓 , 就會知道叮噹件法寶係咩嘢嚟呢~!!





坐响呢個電筒上面影相 , 哈哈................吸引咗好多人影我添~!!





第一次見咁大個叮噹................真係好開心~!!





等我同媽媽做吓水手先.................開船出海~!!





呢隻狗咁惡死.................都唔明媽媽點解要捉我同佢影相~!!





終於比我揾到隻咁細嘅叮噹同佢合照~!!





每個叮噹都有唔同表情 , 呢部機唔知有咩嘢用呢~??





快啲影啦.................八抓魚响住我噴墨呀~!!





頭先同完隻大狗影................跟住又有隻細狗出場喇~!!





心型口叮噹好可愛~!!





等我都學吓叮噹伸脷仔~!!





Q 版叮噹一定要影~!!





心型脷加心型告示板





一百歲當然要啤啤佢~!!





呢個叮噹單住眼好挑皮呢~!!





話明壽辰 , 一定要請大家食壽桃~!!





細黑貓同叮噹貓相映成趣~!!





條蛇响個箱走出嚟.................叮噹同我都好驚~!!





有新屋住..............叮噹好開心呢~!!





豬嘴叮噹好搞笑~!!





走咁快...............係咪夠鐘接大雄放學呢~??





善哉...............善哉...................打緊坐的叮噹~!!





開卷有益..................呢個叮噹好有日本feel ~!!





最多人影................當然係全場唯一呢隻黃色叮玲~!!





仲有呢度隨意門~!!





同埋呢個百歲生日牌~!!





太陽開始越嚟越曬..............叮噹有支水槍可以降温呢~!!





濕咗借埋塊布比你抹身~!!





100隻叮噹好震撼呀))))))))))





影咗個半鐘...............走嘅時候已經迫滿人喇~!!!!!!!!!





返入商場嘆陣冷氣先.................!!




影完都係九點鐘左右 , 爸爸話同我哋去佐敦食個早餐先 , 响茶餐廳出面比我撞到幾個朋友仔 , 不過因為大家都太肚餓..............唔得閒同我影相相 , 食完早餐緊係返屋企hea 啦 , 一來天氣太熱 , 二來咁早起身你估唔辛苦咩~??  加上尋日先去完游水 , 更加攰上加攰 , 返屋企瞓覺係最開心嘅事~!!  我發覺爸爸真係好錫媽媽 , 為咗完成佢影叮噹呢個心願 , 晨咁早起身都在所不計 , 而我呢................緊係好愛媽媽啦~!!!!!!!!! 見媽媽影完相個樣不知幾滿足 , 辛苦啲都係值得嘅~!!!!!!!!!!!







沒有留言:

張貼留言