廣告

2012年7月9日 星期一

友誼波


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 3257)榮登精選 Blog

7月2日星期一

歐洲國家盃雖然响七月一日踢完 , 唔知大家仲記唔記得...............媽媽早前買咗個足球比我 , 練咗一排波...............終於可以踢比大家睇呢~!!

唔係講笑................我踢波個樣好 cool 架~!!




由媽媽負責發球~!!





睇吓我幾快接到個波~!!!!!!!!!!





洪球在手都難唔到我架~!!





係咪好叻仔呢~!!!!!!!!!





我真係好鐘意玩波波架~!!





邊個有興趣同我踢番場波~??





call 我啦...............哈哈~!!!!!!!!!!!




大家唔好以為我無街街去 , 因為天氣太熱嘅關係 , 媽媽改咗日頭响屋企同我玩波波, 夜晚食完飯 , 九點半先同我响屋企樓下附近行吓 , 估唔到仲撞到好多狗友响呢個時間先帶狗 , 我仲識咗幾個新朋友仔添 , 可惜太黑影唔到相比大家睇呢~!! 玩咗一個鐘頭.................係時候返屋企比媽媽洗手腳 , 吹毛毛 , 然後去揾周公傾計~!!!!!!!!!! 咁就過咗一個開心的家庭日~!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言